Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af maler_lars
Hej jeg er ny på siden og vil blot spørge om der er nogle der har et godt råd til hvilket tv jeg skal køpe til mine drenge.
De er 15 år gamle har hver sit værelse og spiler meget ps3
Da jeg skal have 2 tv spiller prisen også ind.
Det må godt være et 40" men ikke et must.
PÅ forhånd tak.
Af LIMO
Du nævner ikke noget om max pris men faldt tilfældigt over dette tilbud ved Fleggaard. Kender ikke det konkrete tv men næppe helt tosset ;)

http://fleggaardshop.dk/Produktkategori ... 838-G.aspx

Har handlet en del forskelligt elektronik ved Fleggaard efterhånden. Har ikke haft nogen som helst problemer med at handle der.
Brugeravatar
Af edinger
LIMO skrev:Kender ikke det konkrete tv... men næppe helt tosset ;)
Super anbefaling" 8)
Af Pyndk
En Panasonic c3e går man heller ikke helt galt i byen med :P
Af maler_lars
tusind tak for jeres svar. prisen er ok.
Jeg havde selv kigget på phillips 37" 4606H til 3999,- hos elgiganten. er det et dumt tv
Brugeravatar
Af edinger
Pyndk skrev:En Panasonic c3e går man heller ikke helt galt i byen med :P
Panasonic C3, som er en rigtig fornuftig billig-skærm til voksenstuen, er et ret dårligt valg til børne... undskyld, teenageværelset, hvis fokus er på PS3.

Et mere hensigtsmæssigt valg i samme prisleje vil være Samsung D5005 (link).
Af maler_lars
Jeg kan se der er en som anbefaler c3e. den kører i HD ready 702p er det ok til ps3 og toshiba'en kører 50 hz er det ok
Af maler_lars
undskyld havde ikke set bemærkningen til c3e.
blot for at vide det. er det nødvendigt med 100hz og fuld hd når man spiller ps3.
Tak for hjælpen endnu en gang.
Af LIMO
maler_lars skrev:Jeg kan se der er en som anbefaler c3e. den kører i HD ready 702p er det ok til ps3 og toshiba'en kører 50 hz er det ok
Har ikke PS3 men næppe nødvendigt at tv er fuld hd eller 100 hz for at kunne anvende den. Men i den prisklasse du kigger i er det med i næsten alle fjernsyn.

Gik lige på Toshibas hjemmeside og mener den kører 100 hz som også Fleggaard og Redcoon oplyser.

http://eu.consumer.toshiba.eu/en/produc ... ifications

Synes i øvrigt man får rigtig meget for prisen. Er bl.a. wifi ready og med CI+. Responsetime 8 m/s skurer dog lidt i mine øjne men den skal ses for at vurdere om det er et problem. Men hvor mon den kan ses. Redcoon i Farum har den også men til en HELT anden pris.

http://www.redcoon.dk/B325405-Toshiba-4 ... erunner_dk

Fleggaards lager ligger lige over grænsen ved Padborg, hvor varen kan afhentes, hvis man vil undgå fragten. Tror desværre ikke alle deres varer kan ses i den tilhørende butik længere.

Edingers bud på en Samsung i 5000 serien og samme prisklasse som den Philips i 4000 serien som du har kig på tror jeg i direkte sammenligning er bedre på flere områder. Dog har jeg i supermarkeder, hvor der står flere skærme tændt samtidig (bl.a. i Føtex)lagt mærke til, at Philips ofte vinder på mere glidende bevægelser i billedet i lavpris kategorien.

God fornøjelse med dit dobbeltkøb til drengene. Heldige knægte ;)
Af PeterD
Hvis børnene også skal se lidt tv når de er trætte af PS3, med (måske) det bedste billede til prisen/sortniveau er C3 ihvertfald svær at komme uden om...

Men Pana's prisniveau er selvfølgeli' også det høje leje, men giver værdi for hver en krone....

..Ordentlig kvalitet er som bekendt ikke gratis.....

Lucky Boys, indeed.... 8)
Af maler_lars
Tusind tak for jeres hjælp. vi endte med philips 4606h 37" da jeg fik dem til 3100,- pr stk.da jeg skulle have 2. nogle gange er det godt at skulle have 2 stk endnu en gang tak.