Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af AVK
Hey.
Vil man kunne afspille film filer som mkv og avi, via bluray-afspiller eller computer tilsluttet PS51D535 når man ikke kan via en usb hardisk?
Af PhDream
Først vil du have et LG-et-eller-andet og spørger om råd. Derefter får du at vide, at du skal gå efter et G30. Det lytter du ikke til, men holder fast i LG.

Nu vil du have et Samsung D535.

Er det meningen, vi skal tage dig (u)seriøst?
Af AVK
PhDream skrev:Først vil du have et LG-et-eller-andet og spørger om råd. Derefter får du at vide, at du skal gå efter et G30. Det lytter du ikke til, men holder fast i LG.

Nu vil du have et Samsung D535.

Er det meningen, vi skal tage dig (u)seriøst?
Det var da en underlig mentalitet at have? Jeg er da nød til at undersøge marked for fjernsyn og deres funktioner.

Derfor spørger jeg igen da jeg hellere vil spare de 3k.
Men hvis du ikke kan svare på spørgsmålet så lad dog vær' at svar.
Af PhDream
Det er en underlig mentalitet at have, når en person opretter flere tråde om basalt set samme emne. Du kunne f.ex. have undersøgt markedet først og derefter bedt om råd herinde, i stedet for at spørge i øst og vest.

Denne tråd er eksempelvis unødvendig, da du kan finde svaret med en Google-søgning.
Af Arrakis
Er du politbetjent herinde PhDream ?

Hvis man ikke har noget pænt at sige, så hold dog kæft.
Af Mysen
Arrakis skrev:Er du politbetjent herinde PhDream ?

Det var så din første og eneste post herinde... Kan du se ironien?

Jeg er enig med PhDream. Hvis du vil tages seriøst, kunne du som minimum have brugt lidt tid på at google-søge, og så havde du holdt dig til 1 tråd om tv-køb, eftersom det er det samme tv, du stadig mangler.

Bare fordi du ikke har fået de svar, du ønskede, synes jeg det virker lidt flabet bare at oprette en ny tråd i stedet for at sætte pris på den hjælp, der allerede er givet.
Af AVK
Mysen skrev:

Jeg er enig med PhDream. Hvis du vil tages seriøst, kunne du som minimum have brugt lidt tid på at google-søge, og så havde du holdt dig til 1 tråd om tv-køb, eftersom det er det samme tv, du stadig mangler.

Bare fordi du ikke har fået de svar, du ønskede, synes jeg det virker lidt flabet bare at oprette en ny tråd i stedet for at sætte pris på den hjælp, der allerede er givet.
Der var faktisk ikke nogle der svarede på mit oprindelige spørgsmål. Derfor opretter jeg en ny tråd om et nyt tv, om der evt. var en mulighed i dette tv.

Det var da utrolige så Snerpet og bedrevidne i er her på flatpanels.dk (undskyld mit franske). Det er godt nok emnet underordnet men jeg er selv moderator på bodybuilding.dk, hvor man faktisk prøver at hjælpe folk i stedet for at virke så bedreviden. Tror du ikke jeg har prøvet google inden jeg skriver her?
Af Arrakis
[quote="Mysen"][quote="Arrakis"]Er du politbetjent herinde PhDream ?

Hvis man ikke har noget pænt at sige, så hold dog kæft.[/quote]

:D
Af Mysen
AVK skrev:
Mysen skrev:

Der var faktisk ikke nogle der svarede på mit oprindelige spørgsmål. Derfor opretter jeg en ny tråd om et nyt tv, om der evt. var en mulighed i dette tv.

Det var da utrolige så Snerpet og bedrevidne i er her på flatpanels.dk (undskyld mit franske). Det er godt nok emnet underordnet men jeg er selv moderator på bodybuilding.dk, hvor man faktisk prøver at hjælpe folk i stedet for at virke så bedreviden. Tror du ikke jeg har prøvet google inden jeg skriver her?
Beklager, hvis det føles som om, vi mangler gæstfrihed, men der er bare mange, der vakler lidt for meget imellem, hvad de ønskerhvis du så spørgsmålet "Hvilket proteinpulver er bedst?" ville du også glemme høfligheden en gang imellem. den slags er folk som PhDream og undertegnede måske ved at have set lidt for mange gange, så nej, jeg tror ikke du har googlet. Beklager hvis dette ikke er tilfældet.

D535 kan godt afspille avi og mkv via hdmi indgangen fra en computer eller en Blu-ray afspiller, der understøtter formaterne.
Af Arrakis
Tænk at vi skulle al det igennem for at få et seriøst svar.

Tak til Mysen :)
Af AVK
Ja, tak for længe ventede svar :).

Vi er vandt at få det samme spørgsmål op til flere gange om dagen, enten linker vi til en siden på google eller en tråd i eget fora.
Det hjælper bare at være gæstfri, istedet for at hidse sig op over at noget man selv synes er elementær viden.
Jeg vare også lidt som PHDream i starten, men man lære hurtigt af sine fejl.

Det tager ofte længere tid at diskutere og folk bliver sure etc. (med denne tråd som et godt eksempel.

Go weekend Mvh AVK