06 jan 2012, 20:40
Med dit forbrugsmønster er Panasonic U30 efter min mening et fortræffeligt valg.
Sammenlignet med Samsung 5005 får du udover flere tommer også en bedre betragtningsvinkel, som du kender det fra din nuværende LG-skærm.
Samsung'en har dog bedre tilslutningsmuligheder i form af flere HDMI-indgange.
Så det er lidt et spørgsmål om, hvad du vægter højest.
At fravælge plasma pga. strømforbruget er dog et fjollet argument, som bygger på en udbredt fordom. Hvis du ser rigtig meget fjernsyn, kan du måske spare et par hundrede kroner om året. Eller hvad der svarer til en halv klipning (hos frisøren) 8)
Så der er ikke meget at hente dér.

Sammenlignet med Samsung 5005 får du udover flere tommer også en bedre betragtningsvinkel, som du kender det fra din nuværende LG-skærm.
Samsung'en har dog bedre tilslutningsmuligheder i form af flere HDMI-indgange.
Så det er lidt et spørgsmål om, hvad du vægter højest.
At fravælge plasma pga. strømforbruget er dog et fjollet argument, som bygger på en udbredt fordom. Hvis du ser rigtig meget fjernsyn, kan du måske spare et par hundrede kroner om året. Eller hvad der svarer til en halv klipning (hos frisøren) 8)
Så der er ikke meget at hente dér.
SørenD skrev:Det var vist en intern joke mellem Mysen, PeterD... og jeg selvMysen skrev:Du glemte at nævne sammenligningen af et 100hz LCD-tv og et 100hz plasma tv...Ang. det med hz har jeg desværre ikke set det live...
En flad på væggen og to kanaler i ørerne