Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jones31
hkknudsen skrev:Jones,

nu er det vist 3 eller 4 gang du farer op af stolen fordi elgiganten bliver stillet i et dårligt lys.

Jeg har lige været i Elgiganten i Fields, og ville egentligt bare ose rundt selv, men det var umuligt at slippe for en ekspedient. Så jeg fik en 5 min salgstale om LED; resume: plasma er forældet, LED meget bedre, de bedste har endda en separat lyskilde bag hver pixel !! = hul i hovedet ikke at købe Samsung.

Det stinker simpelthen langt væk, der ligger mere end dumhed bag ! Jeg ved ikke hvad.

Så - hvorfor kommer du ikke med beviser på at de IKKE får %, eller bare lader folk give udtryk for deres egen holdning ?

Dernæst skriver du at Pana kan lave tv, men slet ikke kan følge med koreanerne. Og for kort tid siden har du rakket ned på Samsung, bla. beskrevet hvor dårlige farverne er.

Hvad er det du mener ?
Der findes alle mulige slags sælgere både i expert, fona og elgiganten og nogle forholder sig for meget til et mærke kan du have ret i på visse punkter, men at alle sælgerne i en koncern kun sælger samsung fordi det for de % på, det meste brugte mærke i udsalg og det der er mest priskrig på, hvor meget tror du egentlig man tjener på det????

Har arbejdet i den branche og nej du og profit og tab på alle tv mærker og ikke et mærker mere end andre. Man skal lade være med at udtale sig om noget man ikke ved noget om som peter gør.

Plus at kan du nævne andre mærker end panasonic???
De 2 største tv mærker i verden er samsung og LG, de er førende på det område og der kan pana ikke være med.

Og nej jeg synes ikke og samsungs billeder på deres skærme, men de er bare længere fremme i skoen sammen med LG hvad angår der design, markedsføring og smart del som sælger. Hvorfor tror du samsungs 8 serien er så populær og det er en sker der hele tiden skal presset i pris alle steder fra. Synes pana har jeg gode tv, deres lcd c3, gt30 og vt30, men de skulle få gjort ved deres brugerflade og design som de for engangsskyld har formået og lavet i vt30.

Og ja jeg kan sagtens hakke en samsung model ned og en pana, men stadig synes at pana er langt bagefter koreaner på mange områder. I mine øjne er de 4 bedste tv på marked netop nu, 980w fra LG, Sharps 830, 9706t fra philips og vt30 fra pana. Ikke nogen samsung med der de kan ikke være med på billedet og har få mange fejl på deres 8 serie.

Er det godt nok svar til dig???