Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af GreNoLi
Har netop købt Panasonic GT30 og det er jo et helt fantastisk billede der er på. Men jeg kan høre en svag summen fra tv´et. Jeg sidder ca. 2½-3 meter fra skærmen.
Brugeravatar
Af edinger
GreNoLi skrev:Har netop købt Panasonic GT30 og det er jo et helt fantastisk billede der er på. Men jeg kan høre en svag summen fra tv´et. Jeg sidder ca. 2½-3 meter fra skærmen.
Nøgleordet er svag.

Er det derimod en høj og stærkt generende summen, kan du med rimelighed forlange "en bytter".

En hvis grad af summen er dog forventelig og må accepteres i tilgift for den uovertrufne billedkvalitet :)
Af pipper
Du skal gøre op med dig selv om det er noget du kan holde ud i længden.

Du har vel returret.
Af PhDream
Send tv'et retur med det samme! Ingen tv må afgive nogen som helst former for lyd, inkl. fra højttalerne.

Skynd dig! Alle, som har skrevet om at deres tv summer, har mistet hørelsen og du risikerer det samme, hvis du beholder tv'et. Især svage lyde er problematiske, for man når ikke at blive klar over høretabet, før det er for sent.
Brugeravatar
Af edinger
PhDream skrev:Send tv'et retur med det samme! Ingen tv må afgive nogen som helst former for lyd, inkl. fra højttalerne.

Skynd dig! Alle, som har skrevet om at deres tv summer, har mistet hørelsen og du risikerer det samme, hvis du beholder tv'et. Især svage lyde er problematiske, for man når ikke at blive klar over høretabet, før det er for sent.
Om end jeg har sympati for dit budskab – send tv'et retur, hvis det afgiver utilsigtede lyde – er det da vist ovre i kategorien for postulater at sige, at... "alle, som har skrevet om, at deres tv summer, har mistet hørelsen" :)