Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Akker
Er jeg den eneste der er ved at få lange løg af YouSee boksen fra Samsung ... Den er bare så ekstrem langsom.
Selv de simpleste funktioner, f.eks. skifte mellem punkter i menuen, taǵer mindst et par sekunder, andre funktioner kan tage flere sekunder ... Tit tror jeg, at boksen slet ikke har registreret mit tryk på fjernbetjeningen !:(
Jeg har seneste software installeret på boksen, faktisk er problemet blevet større efter seneste større opdatering, men jeg har nu altid synes den reagerer temmeligt langsomt, min Panasonic harddisk optager har i hvert fald altid reageret betydeligt hurtigere end YouSee boksen.

Er jeg den eneste med det problem/kæmpe irritationsmoment, eller er det bare sådan YouSee boksen fungerer?
Af sokken
Min er også meget langsom især når man skal slette
Brugeravatar
Af edinger
Jo, den kunne være hurtigere. Jeg lever dog fint med det.
Af Supergris
Det synes jeg også min bliver nogle gange, men ofte hjælper det at slukke helt for boksen og så tænde igen...
Af Mysen
Jeg kunne ikke leve med det. Jeg bruger tuner, optagefunktion og epg i mit fjernsyn i stedet. Der er ikke helt de samme muligheder, men hastighed og elendig IR er ikke længere et emne..
Af Akker
Supergris skrev:Det synes jeg også min bliver nogle gange, men ofte hjælper det at slukke helt for boksen og så tænde igen...
Det kan så være temmeligt irriterende, når man som jeg kan risikere at opleve, at boksen faktisk bruger flere minutter på at lukke ned :o
Af Supergris
Jeg mener, du skal slukke helt på knappen bag på boksen, så den booter op igen...
Af Akker
Supergris skrev:Jeg mener, du skal slukke helt på knappen bag på boksen, så den booter op igen...
Ah ja, selvfølgelig ::l
Det burde jeg jo da selv havde gennemskuet, at det var det du mente ;)

Og mange tak for det, nu fungerer boksen ordentligt, heldigvis, for det andet var slet ikke til at leve med.
Men det er da dybt underligt, at det skal være nødvendigt at gøre ;;)
Af Supergris
Ja, og det er ligesom, det er noget der er kommet med de seneste firmwares... Den skal rebootes en gang imellem. Lidt som en computer, der behøver en restart.
Af Peter Schrøder
Akker skrev:Og mange tak for det, nu fungerer boksen ordentligt, heldigvis, for det andet var slet ikke til at leve med.
Jeg genstarter også min med jævne mellemrum. Jeg har overvejet at sætte et ur på den, så den f.eks. slukker mellem 3 og 4 om natten.
Af mmp
Peter Schrøder skrev:
Akker skrev:Og mange tak for det, nu fungerer boksen ordentligt, heldigvis, for det andet var slet ikke til at leve med.
Jeg genstarter også min med jævne mellemrum. Jeg har overvejet at sætte et ur på den, så den f.eks. slukker mellem 3 og 4 om natten.
Hvor tit er det lige at man skal genstarte den boks?
En gang i døgnet er ikke nok, hos mig :s kan det være endnu oftere...

Jeg er enig i at det er blevet slemt efter seneste opdatering.
Nu er det også helt galt hvis jeg vil ind i menuen, mens jeg ser på en HD kanal!

For pokker Yousee - Få det nu fikset!!!
Af Supergris
Ved min er det nødvendigt hver 2. eller 3. dag. Jeg synes nu også, at det er meget underligt, og ikke kan være meningen...
Af thg
Ja YouSee boksen er langsom (har Samsung HD-boksen m. harddisk), ikke mindst opstartstiden hvis strømmen har været fra.

Er der andre der oplever at blæseren konstant kører, også når den er slukket? Jeg kan kun slukke blæseren ved at afbryde strømmen og når jeg så tænder igen forbliver den slukket indtil næste gang jeg tænder for den - ret irriterende! Det begyndte efter en opdatering af boksen for 1-1,5 år siden - underligt...
Brugeravatar
Af edinger
Den kører ikke konstant. Men den kører med konstante intervaller. Ikke at det dog overhovedet er noget, der generer mig – selvom jeg naturligvis bemærker det.