Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mb88
Hey derude..

Glædelig bagjul ;)
Jeg overvejer kraftigt a købe dette tv, hva er jeres mening om det??
Jeg ser meget sport (fodbold), spiller lidt xbox og ser gode film..

Er der forresten nogen som har erfaringer med philips hts-9140 SoundBar??

Mvh Mark
Brugeravatar
Af edinger
Hvis du ser MEGET sport og spiller LIDT PlayStation og har ca. 10.000 kr. at spendere, bør du i stedet vælge Samsung PS51D8005 (link).

51 tommer og i top 3 hvad angår billedkvalitet.

Alternativt, hvis du vil holde prisen nede, kunne du overveje at vælge Samsung PS51D555 (link).
Af Mb88
okay jeg vil prøve a tage ud og se på dem :)
Af jones31
Stop nu alt det plasma skærme hele tiden.

Philipsen er et super fedt tv og meget tæt på højde med topmodellen 9706t som igen igen vinder en eisa adward, plus 8606t har dual gaming mode fed feature til 3d spil på ps3 og det er et af de bedste Led tv på marked. Kun slået af deres 9 serie og LG's 980w serie.

Deres soundbar lyder også rigtig godt, men synes du burde overvejer bose cinemate systemer med fantastisk lyd.
Af lennon
EISA awards og test fra "TÆNK" siger absolut INTET om billedkvalitet . Men hvis den får gode test på AVforums,HDTVtest.co.uk og herinde, så er den OK .
Af jones31
lennon skrev:EISA awards og test fra "TÆNK" siger absolut INTET om billedkvalitet . Men hvis den får gode test på AVforums,HDTVtest.co.uk og herinde, så er den OK .
Test herinde siger ikke noget, for der bliver ikke brugt det rigtige udstyr og de hader philips her på siden.
Af allo
Mb88 skrev:Hey derude..

Glædelig bagjul ;)
Jeg overvejer kraftigt a købe dette tv, hva er jeres mening om det??
Jeg ser meget sport (fodbold), spiller lidt xbox og ser gode film..

Er der forresten nogen som har erfaringer med philips hts-9140 SoundBar??

Mvh Mark
fedt tv med alt der hører til - og ekstra plus på lyd siden (mht.de indbygedde højtaler) ;-)

mht.soundbar så ville jeg (personligt) gå efter Yamaha's modeler...
Brugeravatar
Af edinger
jones31 skrev:Test herinde siger ikke noget, for der bliver ikke brugt det rigtige udstyr og de hader philips her på siden.
For de af os, som finder det fuldt tilstrækkeligt at måle op imod en fast defineret reference, ville det være fantastisk at blive velsignet med din store indsigt.