Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ellegaard74
Ja, hvad kan man tillade sig at tage for sådan et...

Virker upåklageligt og absolut ingen buzz eller andre dårligdomme.
er omtrent 14/15 måneder gammelt, der blev tilkøbt en Ekspert forsikring som jo medfølger med små 4 års resttid....

Gav i sin tid 16000,- for det men det er jo et eller andet sted lige meget nu....
Senest rettet af Ellegaard74 30 dec 2011, 23:24, rettet i alt 1 gang.
Af A.-Lyhne
Hej

Altså nyprisen, har været, 8639,- men hifiklubben forhandler dem dog ikke mere. http://www.pricerunner.dk/pl/2-2594629/ ... ign-Priser

Hvad havde dus selv forestillet dig når du ser den pris?

Og hvor i landet er du i øvrigt bosat?

så lige du boede på fyn :) Nå men er selv bosat i Århus så medmindre du kommer forbi tror jeg ikke det kan betale sig.

Mvh

Anders Lyhne
Af AndersDGP
Hej!

Jeg godt kunne godt ha interesse i dit tv, hvis vi kan finde en rigtig go pris på det.

Kontakt mig gerne med mere info hvis vi skal lave en handel.

Mvh
Af Ellegaard74
Har slet ikke besluttet mig for om det skal sælges. Skulle bare ligge en føler ud på en evt vurdering. ;)
Af lordt_nelson
Hej
JEg tro ikke at du kan få mere en 4000 - måske 4500.
Af mads30
hvis du har tegnet en forsikring for 5 år så vælt da lortet på gulvet og stil en plastkasse forand sa skærmen ryger helt.. øv hvor uheldigt.. sa finder i nok en løsning der hvor du købte det for knap 1 år siden. man for intet for tvet desværre.. man vil følge folk er snot dumme når de tilbyder 5000 for et tv fra feks expert man lige har givet 12000 for. man synes jo selv man lige har købt det for ganske kort tid siden. selvom der er sket en verdens forandring imens i tv og elektronik verdens univers på de 12 mdr.
ofte forslår de jo selv man gør sadan når man står og overvejer at give kassen for tvet.. smadre den dejlige skærm og få nået nyt. tilbyd evt at give lidt oveni for at få et helt andet model hvis de overhovdet kan skaffe et helt nyt i den serie.. mvh