Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af OVAM
Hej alle!

Nu har jeg langt om længe fået investeret i mit nye 32" Sony Bravia EX720 fladskærmsfjernsyn! Dog har jeg fundet en lille irriterende, og eventuelt, fejl på denne model. Når jeg slukker den, og har stikkontakten tæt, så siger den en rigtig irriterende pivelyd! Så snart jeg slukker fjernsynet, og slukker for stikkontakten, så stopper lyden.

Er der nogle der ved hvad dette kan skyldes? Og kan det være, at jeg skal henvende mig til forhandleren?
Af DavidHimself
Kunne være strømforsyningen og tag bare fat i forhandleren snarest :)
Af Mysen
DavidHimself skrev:Kunne være strømforsyningen og tag bare fat i forhandleren snarest :)
Men tjek lige for input lag først, for hvis det føles for højt, er det helt klart returretten, du skal gøre brug af..
Af OVAM
Og så spørger jeg lidt dumt, men hvordan tjekker jeg det?
Af Mysen
Ved at spille på den...
Hvis du føler, alting er forsinket, f.eks. at det først siger bang lidt efter du trykker skyd, så er input lag så højt at det vil genere dig... Med henblik på at spil er dit primære forbrug, så er det vigtig for dig, at input lag ikke er generende højt...
Husk at slukke for alting, der kan slukkes, eller aktiver spiltilstand, hvis der er sådan en...