Log ind med sociale netværk
12 dec 2011, 18:52
Både YouSee og Stofa anvender i stedet DVB-C (C for Cable TV).
Det er kun hvis du flytter et sted hen hvor du vil anvende egen antenne (Boxer TV) at du har noget at bruge DVB-T/T2 til. Eller hvis du engang vil sælge TVet til der har Boxer TV.
Engang om nogle år skifter Stofa og YouSee sikkert fra DVB-C til DVB-C2. Men det kan du pt. ikke "fremtidssikre" dig imod, da der stadig ingen TV eller set-top-bokse med DVB-C2 findes.
Så hvis du køber nyt TV i dag skal du blot sikre dig at det har DVB-C tuner indbygget og det har stort set alle TV anno 2011.
Syllebob skrev:det er yousee jeg har her, har jeg lige læst mig frem til. Så er det på pladsSå har du ikke noget at bruge DVB-T2 eller DVB-T for den sags skyld.
Både YouSee og Stofa anvender i stedet DVB-C (C for Cable TV).
Det er kun hvis du flytter et sted hen hvor du vil anvende egen antenne (Boxer TV) at du har noget at bruge DVB-T/T2 til. Eller hvis du engang vil sælge TVet til der har Boxer TV.
Engang om nogle år skifter Stofa og YouSee sikkert fra DVB-C til DVB-C2. Men det kan du pt. ikke "fremtidssikre" dig imod, da der stadig ingen TV eller set-top-bokse med DVB-C2 findes.
Så hvis du køber nyt TV i dag skal du blot sikre dig at det har DVB-C tuner indbygget og det har stort set alle TV anno 2011.
20 dec 2011, 01:26
lige et hurtig spørgsmål
lw550w 55" 9995,-
fandme godt tilbud.. er det ikke bare et 100hz lw650? eller hva?
godt eller skidt?
hurtig svaar tak, skal købes inden jul!
lw550w 55" 9995,-
godt eller skidt?
20 dec 2011, 16:19
Syllebob skrev:lige et hurtig spørgsmålJeg fortryder lige pludselig, at jeg overhovedet har brugt noget som helst tid på dig...
lw550w 55" 9995,-
godt eller skidt?
Mangler hifi... - og penge til hifi!
21 dec 2011, 09:57
Glædelig jul til resten af flatpanels
Syllebob skrev:BUMP BUMP BUMP!!!Magen til flabethed skal man vist lede længe efter!
HALLOO?!?!?!?!?!??!?!
ik nok med i "copy paster" jeres "anmeldeser" fra andre sites, i kan fandme heller ikke finde ud af at hjælpe, hvad fanden har i et forum for?!!?!?
Glædelig jul til resten af flatpanels
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto