Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mandrup
Hej.

Svigerfar har jeg overtalt til et Panasonic P42GT30Y, til kun 5490,- i Bilka :)
Nå, vi skal vel gerne have VIERA Connect til at virke, så jeg vil høre om man SKAL købe Panasonics egen DY-WL10E-K dongle, eller om andre virker fint sammen med - gerne hvilke?
Der er jo ingen grund til at fyre 600 kr. af for sådan en :D

På forhånd tak.
Af Rtorp
Jeg kan desværre ikke besvare dit spm., men jeg er blot nysgerrig, hvor kan jeg se det tilbud du nævner i Bilka??
Af Mandrup
Svigerfar var i Sønderjylland. På vej hjem tog han i Bilka, Sønderborg.
De havde i lørdags (10/12) tv'et på tilbud til 5999,-. Det er blevet sat op til 6499,- nu her. Han kunne dog uden videre få tv'et til 5490,-. Om sælgeren var dum vides ikke :)
Af Lindberg47
Det er selvfølgelig rigtigt. Men de modeller der nævnes derinde må vel også virke med 2011-modellerne.
Af Hightower78
Hej Mandrup,

Jeg køber snart et VT30 TV hvor den omtalte dongle følger med. Jeg skal ikke bruge den da jeg bruger kabel. Måske vi bare skal handle om den? Ser at du er fra Nørresundby. Jeg bor selv i Aalborg. Du siger bare til hvis det er.
Senest rettet af Hightower78 19 dec 2011, 14:10, rettet i alt 1 gang.
Af Wikiwin
Linket til ebay er dødt, er der nogen der har et link til en dongle der virker, men som ikke koster en bondegård?

Evt. Hightower, har du stadig din til salg og til hvor meget?
Af Hightower78
Du kan købe min til kr. 300 inkl. porto. Det er prisen ellers beholder jeg den bare selv. Skriv en PM hvis du er interesseret