Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Kan ikke hele finde ud af med Philips og deres modeller - 40PFL6636T, 40PFL6626T og 40PFL6606T. Som jeg har forstået er 66nn modelnr, nnn6 er årstal for modellen og 66n6 betegner hvilken kæde modellen er produceret til - 40PFL6636T=Expert, 40PFL6626T=Elgiganten og 40PFL6606T=andre.

Nogen siger at det er samme fjernsyn, men havde fat i Philips Support som nævnte at panelet i 40PFL6636T er bedre/nyere end de 2 andre. På Philips hjemmeside er der også lidt forskel: 2x14 v.s. 2x12 og "DLNA-mediebrowser, USB-mediebrowser, WiFi MediaConnect" v.s. "DLNA-mediebrowser, USB-mediebrowser". Ikke noget vigtigt, men de nævner jo heller ikke de fysiske forskelle.

Nogen der kender "sandheden" om de enkelte model-afarter kan være så forskellige at de har andre paneler ? I så fald burde det i mine øjne ikke hedde sig det kun er kæde-specifikke modeller.

Nogen der har en af de 3 modeller og kan kommenterer godt og dårligt for modellen ?
Af DavidHimself
Tit er det sådan at (især hos Philips) at forskellen er MINIMAL. De har gjort det flere gange før. Sidst havde Expert en "eneretsmodel" - forskellen bestod i at fjernbetjeningen var anderledes. Det gør at kunderne ikke kan lave en direkte prissammenligning på nettet, og lave den klassiske "Tak for hjælpen - jeg tænker lige over det". :)

HP har gjort det samme i flere år og Sony har også været gode til det!