Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af A.-Lyhne
Hej

Står og skal købe et nyt fjernsyn inden alt for længe. Har kigget lidt rundt omkring og fundet ud af at jeg selv synes at plasma virker meget tiltalende. Dog er jeg stadig åben for flere inputs.

Har selv kigget på denne model. http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=608779

Krav:
Max 7000,-
46-50" +-
Må meget gerne have 3D

Tror vidst det var det. Kom med nogle bud eler noget kritik til det jeg selv har kigget på.

Mvh

Anders Lyhne
Af DavidHimself
Jeg ville helt klart gå lidt ned i størrelse - og tage 46G30Y! :)
Gælder dog kun hvis du, kan leve uden 3D - G30'eren har fantastisk billede kvalitet, men så ikke 3D.

Til 7000 er der ikke mange gode TV i de størrelser - og den du linker er vel den "bedste af de værste" :)
Af A.-Lyhne
Hmmm lidt træt af at høre "Det bedste af de værste" men går i gym uden og tror SU så budgettet er ikke vildt højt. Str. er nogenlunde fast.

Nå men der må jo være flere meninger om det og hvad er det du mener der er galt med den jeg har fundet?
Af DavidHimself
Hvis du ikke vil høre sandheden så lad være med at spørger :) C685'eren er et OK TV, men så heller ikke mere. Et godt 3D-TV koster cirka 6500 - 6800 i bare 40"!

Men hvis du allerede har besluttet dig og vil skyde al kritik ned, så er det bare at købe!
Af A.-Lyhne
Skyder skam ikke din kritik ned. Siger bare jeg ikke vil gå ned i str. :) Meningen me tråd var at høre om der var fjernsyn i samme str. til samme pris der gjorde arbejdet bedre. Du siger nej og jeg siger tak!

Tror dog lige jeg vil vente til der kommer en mening mere.
Af PeterD
Hvis du går op i billedkvalitet kan jeg godt sige- uden at fornærme nogen- at Panasonic nok leverer det mest naturlige billede....

Vælg et G30 hvis du vil have kvalitet som du kan SE.......

Bevares Samsung, LG, Sony er gode skærme, men Pana gør bare et eller andet rigtigt med deres plasmaskærme....

Du kan jo også bare gå i Elgiganten, så skal sælgeren nok sørge for du går ud med et Samsung tv...... :s
Af A.-Lyhne
Boykotter elgiganten ;)

Nå men det ser da ud som om at i synes Panasonic vil være det bedste valg.

Er ikke helt vildt glad for at gå over budgettet men tror jeg vil vente til efter jul og se om der kommer tilbud på en af de 2 modeller. Tror også lige jeg skal ud og kigge lidt så jeg selv kan se det.