Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jba_novling
Jeg har problemer med at få "LG TV remote" applikationen til Ipad & Android-telefon til at forbinde til mit TV (42LW650W). TV'et et tilkoblet til samme trådløse router som Ipad & Android-telefon, med kabel. Når applikationen søger efter TV'et så kommer der et lille skilt på skærmen hvor der står "sikkerhedsnøgle" og 6 prikker. Derefter sker der ikke mere (Ipad'en og Android'en siger at den ikke kan finde noget TV, men der må jo være lidt forbindelse når skiltet kan komme frem på TV'et ved søgningen... TV'et har firmware 05.01.10
Håber I kan hjælpe. :o
Af jba_novling
Update:
Skrev til LG og problemet og fik følgende svar:
De 6 prikker kommer frem og fortæller at dit TV er klar til at få forbindelse med dine enheder. Jeg ville prøve at genstarte routeren og derefter prøve igen.
En genstart af den trådløse router gav og resultat med det samme. "Sikkerhedsnøglen" kom frem på skærmen og jeg kunne styrer mit tv med Ipad'en :) .
MEN efter jeg har haft tv'et slukket så kan jeg igen ikke forbinde Ipad'en med tv'et... også selvom jeg har prøvet flere genstart af routeren.
Er der nogen som har en god ide til hvad problemet kan være ? :((

Obs. TV'et er tilsluttet routeren (D-link dir-615) med kabel og Ipad'en forbinder til routeren trådløst.
Af Fixfinn
Har du fået det til at virke. Jeg sidder med samme problem. Samme tv og iPad. App'en kan se tv, men der kommer ingen kode på skærmen?