Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Grandahl
Har et Sony Tv i stuen og et Samsung ( købt i år, tror nok den hedder noget med 6005 )i soveværelset.

Når jeg sapper på mit Sony, er der altid en lille overskrift foroven ved hver kanalskifte:
Eks kunne være Nyhederne, og et klokkeslet der kunne være 19:00 - 19:25. Herudover bliver der altid vist hvad klokken er pt.

Det er rigtig rart når man lige laver en sapperunde, det giver et hurtigt overblik over hvad der pt er på kanalen.

Dette er der desværre ikke på mit samsung tv. har været noget rundt i menuén på mit Samsung tv, uden dog at kunne finde noget tilsvarende som på mit Sony tv.

Er der nogen der ved om der er en mulighed for dette? og evt hvordan?
Af Peter Schrøder
Grandahl skrev:Er der nogen der ved om der er en mulighed for dette? og evt hvordan?
Nixen. Det kan Samsung'en ikke. Du er nødt til at trykke Info for hver kanal.
Af Grandahl
øv bøv.

Nå men så er der et forslag til hvad Samsung kunne gøre bedre ved deres tv i det mindste :)
Af Peter Schrøder
Grandahl skrev:øv bøv.

Nå men så er der et forslag til hvad Samsung kunne gøre bedre ved deres tv i det mindste :)
Jeg er også lidt irriteret over denne, manglende, funktion. Jeg bruger Channel list knappen til det hurtige overblik.
Af steen6400
Jeg har også været på jagt efter funktionen og leverede et Sammy 5005 retur af samme grund. Phililps gør det heller ikke, men LG gør lidt og Sony og Panasonic gør det godt. Sjovt nok kan de finde ud ad det på en 500 kr DVB-C boks, men ikke på fjernsyn til lagt over 10K.