Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Felius
Så godt som nyt, det er lige omkring 2 måneder gammelt, fejlter intet, plasttikken er nærmest kun lige taget af. den kan alt hvad hjertet begære, og har endda T2-tuner. Full HD, 3D med briller og pænt design.

jeg har en internet dongle fra philips, det kan følge med, sælges kun separat hvis tv er solgt.

jeg sælger på grund af jeg har fortrudt køb.

jeg har kvittering på det hele, det er købt hos komplett, og internet dongle hos Expert

http://www.philips.dk/c/tv/7000-series- ... 6t_12/prd/

det befinder sig i Grindsted 7200, ved Legoland.
vil foretrække afhentning og kontant betaling.
vil med glæder udføre demonstration af tvet.

Hbo 5000, synes det er en fair pris, men er åben for forslag.

slå til nu! og få et lækkert TV til rimelige penge
Af Felius
er der slet ingen der har brug for et lækkert nyt tv, til julegave ? :p
Af Felius
fordi jeg virkeligt gerne vil prøve Samsung UE40D8005, og nu har jeg fået pengene til det :)
Af BrianH
Felius skrev:fordi jeg virkeligt gerne vil prøve Samsung UE40D8005, og nu har jeg fået pengene til det :)

Det vil du også komme til at fortryde. Du kan lige så godt købe 50 tommer en gang for alle...
Af Felius
nej det tror jeg ikke, jeg skal til at flytte i en lille lejlighed, og jeg synes en 40 tommer er en fin størrelse. er ikke til kæmpe skærme.
Af DavidHimself
Jeg må helt klart erklærer mig enig :) der er ingen grund til at købe et så godt tv, der vil kunne give dig fantastiske filmoplevelser eksempelvis, i under 50".
Sidder du omkring 2-2½ meter væk, er 50" ikke for stort som mange tror, specielt ikke til film!
Af Felius
hmm det kan godt være jeg skal overveje at købe større. men skal lige have solgt mit philips først :)

Kom med et bud ! :)
Af rasmuzzen
er det solgt?

hvor er det købt?