Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej!

Jeg har købt et tv for ikke så lang tid siden, men mit problem er at når jeg ændrer noget i HDD'en fra min computer, så viser den stadig de mapper jeg har slettet.

Det andet problem jeg har er at når jeg frks sætter en ny film ind på HDD'en så viser den ikke filen på tv'et? Jeg har ellers ændret filerne til MP4.

Det er dette tv:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -ue55d6327
metallica2 skrev:Jeg har købt et tv for ikke så lang tid siden, men mit problem er at når jeg ændrer noget i HDD'en fra min computer, så viser den stadig de mapper jeg har slettet.

Det andet problem jeg har er at når jeg frks sætter en ny film ind på HDD'en så viser den ikke filen på tv'et? Jeg har ellers ændret filerne til MP4.
Du skal nok ajourføre All-Share før alle filer er registrerede. Jeg har droppet at bruge All-Share fordi det tager en krig, hver gang den skal indlæse nye filer. Desuden sorterer TV'et dem helt uigennemskueligt bagefter.
Der er forskel på, hvilke filer tv'et understøtter. Selvom filen understøttes af tv'et, kan du ikke være sikker på at den kan overføres via dlna.