NeoWintro skrev:Jeg læste, at det nu udbydes til alle og i flere "pakker". Dog kræver det en boks fra TDC til hvert tv man har eller man kan få samme signal via en scartsplitter.
Jeg spurgte TDC tidligere i dag om man kunne sætte det til et Mediecenter og dertil svarede de, at det kan man godt, dog skal man have deres boks.Hvordan man så gør kunne jeg ikke få svar på. Er det via scart til grafikkort eller et specielt tunerkort eller?
Er der nogen som ved noget om dette. TDC kunne ikke rigt sige noget andet end at man kan. Men hvordan og hvad kræver det?
Har du prøvet at få tv gennem adsl fra TDC må du som ovenstående tråd gerne fortælle lidt om erfaringer, hvad er godt og hvad er dårligt.
Med venlig hilsen
en Toshibafan
Jeg har set det nye tdc tv. Det ser da ganske pænt ud på tv2 dr1 tv2news og tv2film. På de andre kanaler syntes jeg ikke det er så pænt. Det bliver vist på et Mirai 32" i TDC Butikkerne
De er begyndte at vise det i en del butikker og der kommer flere til hverdag. Boksen er fra Kiss og er ganske pæn (pænere end Selector HD

).
Jeg har ikke set boksen på bagsiden, men ved der er en HDMI udgang og scart, men undersøger det imorgen. Boksen kører men microsoft tv og deres her & nu guide kører ganske fremragende. Den er ganske hurtigt til at skifte kanal, dog har pip ikke så godt billedet er meget urent og der er tit fejl i det.
Jeg tror at den eneste måde du kan koble det til et mediecenter er ved at koble det på med scart. Hvis det er for at optage så levere de en boks med Harddisk, mener den er på 160 GB.
En god ting er at du kan optage et program og se et andet imens. Det koster ekstra 69,- kr. pr måned. Dog er det stadig skidt at man ikke kan sende det til andre fjernsyn.
Når man nu kan se og optage et andet program må de sende 2 signaler ud, ved det gamle TDC TV kørte 1 signal. Så hvorfor har de ikke leveret en mulighed der hedder se tdc tv på 2 fjernsyn ved at købe en ekstra boks eller hvordan man nu vil gøre det.