Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pjuske43
hej jeg har denne model.......

design lcd tv 32 medion p 15036 medion.........og jeg har lige fået et you see kort til common interface indgang.....men da jeg satte dette kort ind...ja så faldt den ind i ...og nu ligger det inde i bagsiden af tv......kan dette skade?????og er det farligt?????kan ikke få det ud øvøvøvø....kan det brænde evt ??+er meget nervøs...mvh mor på 43 :s ;;)
Af Otto J
pjuske43 skrev:hej jeg har denne model.......

design lcd tv 32 medion p 15036 medion.........og jeg har lige fået et you see kort til common interface indgang.....men da jeg satte dette kort ind...ja så faldt den ind i ...og nu ligger det inde i bagsiden af tv......kan dette skade?????og er det farligt?????kan ikke få det ud øvøvøvø....kan det brænde evt ??+er meget nervøs...mvh mor på 43 :s ;;)
Der er formentligt ikke noget der har taget skade, så skal du være MEGET uheldig. Men det er meget muligt at du ikke kan få det ud uden at skille tv'et ad. Og så skal du have fat i det der hedder et CA modul, Yousee kortet kan ikke sættes direkte i kortlæseren uden dette modul - som du lige har opdaget...