Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Calle
hej igen,

ved godt jeg har postet før, men nu kommer der altså lige en til, for jeg har nu fundet 3 tv, et af dem skal være mit nye tv ;p

Toshiba 32WL66Z:: god pris, skulle have et meget godt billede kontra pris. også det langt billigste af de 3.

phillps 32PF9631Dz: prisen passer mig rigtig godt, og det har da også fået en god anmeldse herinde. modeller over denne er også blevet skam rost. så håber den her har lidt af det samme.

sharp 32RD1E: det eneste Tv jeg har set "IRL" og må sige det så godt ud! :p prisen er ikke så god som de andre.

Så nu vil jeg hører hvor meget dårligere er 32PF9631D end 32PF9731D for så er denne model yderst tiltalende?

Sharpen er dog den klart nyeste. er den også den bedste billede messigt. og er det værd at betale det mere.

Og hvor god er toshibaen sammeliget med de 2 andre ! :P

Plix hjaelp mig! :)

/Calle over and out
Af LungBrush
Jeg bumber lige denne her, da jeg står og skal vælge lige præcis imelllem de samme modeller (dog har jeg kigget efter toshibaen med digi tuner i - mener der er et s på tilsidst så) :)
Brugeravatar
Af azrael
Bare for lige at rydde en misforståelse af vejen, så hedder DVB-T versionen af Toshiba'en WLG66Z og ikke WL66ZS. Sidstnævnte er en ny revision af WL66Z, som iflg. Toshiba skulle være identisk med den gamle version. Det ville jo være synd, hvis nogen købte WL66ZS i håbet om at at en DVB-T dekoder med, og så blev negativt overrasket... :)