Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af allo
nogen der ved hvorfor (så vidt jeg ved det) ingen tilbyder onsite garanti på fladskærme???

det ville være så overdrevet nemmere...

de fleste tv (hvis man ikke har mulighed for at gemme kassen - jeg har hverken plads til 42" eller større kasse - hverken i lejligheden eller i mit kælderum - og jeg er nok ikke den eneste :) ) bliver transporteret liggende; man må undvære tv i ret mange dage

det er så unødvendigt i mine øjne...

der burde køre par både Samsung, Sony, Panasonic m.m. transporter rundt omkring og that's it - de fleste (hvis ikke alle) fejl m.v. bliver de fleste gange lokaliseret og konstateret ved brug af comp. som man kobler til fjernsynet - og skifte mindre dele burde heller ikke være noget problem - have en del fans plus andre reservedele liggende i bilen og bestille dem løbende er nu pice of cake...- evt.aftale en dag hvor teknikeren kunne komme igen for at fikse hvad end der nu er i vejen med et tv og så er det ud af verden...

ved I hvorfor det ikke er sådan?
Af DavidHimself
Både Samsung, Philips og LG har en sådan service ;) Kan ikke huske om hvor vidt Sony og Panasonic har noget tilsvarende!
Af allo
Panasonic havde onsite for et par år siden...- ved ikke hvorfor de gik væk fra det...