Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af G_R_E_E_N
Hej folkens :)

Håber i kan hjælpe mig her.

Min forældre står og skal købe 3 fladskærme til deres hus. De har to krav. Det ene er at de helst vil have Samsung fladskærms tv'er, eftersom de har haft det før og er glade for mærket, design osv.
Det andet krav er at de 3 fladskærms tv'er må højst koste 7000kr til sammen! Jeg ved godt det ikke er meget, men det er hvad de vil sætte af.

De skal bruge følgenede:
1 stk. 32"
2 stk. 26"

Er der nogen venlige mennesker som har tid og forstand til at hjælpe med at give nogen bud på hvad man kan få af tv'er som er bedst for pengene indenfor det beløb. Alle forslag er velkommen :)

Mvh.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der kan næppe være mange modeller at vælge imellem når det i forvejen skal være Samsung og størrelsen er fastlagt. Kunne du ikke selv komme med et oplæg i stedet for at vi skal lede efter priser for dig?
Af DavidHimself
Der er ikke kæmpe forskelle i de størrelser da producenterne mest koncentrere sig om de "store" skærme?
Og en af de få samsung laver i 26" er 26D455 som ligger omkring 2300 per stk eller 26D4004 til ca. 2700 per styk.

Med de priser begynder en 32" at se lidt dyr ud :) så skal det være Samsung må man nok hæve budgette lidt og sige: 2 stk. 26D455 og 1 stk. 32D455 så ender man cirka på 7.700,-
Af PeterD
Ville gerne hjælpe, men så så jeg at det KUN skulle være Samsung tv, og så kan det også være ligemeget......

Du får dem smidt i nakken i Elgiganten, så der kan du vel finde et.....
Af G_R_E_E_N
Okay jeg ændre lidt i mit indlæg til at det gerne må være andre end Samung, troede nemlig de havde lavet flere skærme under 26"

2 stk 32" og 1 stk 26" er også en mulighed jeg er ude efter hvis prisen er til det :)
Af G_R_E_E_N
DavidHimself skrev: så skal det være Samsung må man nok hæve budgette lidt og sige: 2 stk. 26D455 og 1 stk. 32D455 så ender man cirka på 7.700,-
Kan du anbefale 32D455, er det en du har set i action? :)