Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af J.H.
Ja, så blev man jo lidt nysgerrig efter at høre om tilbuddene.
Jeg havde desværre ikke mulighed for at være online mellem 17 og 21 men det var der jo nok andre herinde der var!

Hvad var der af gode tilbud og var der nogen der fik nappet nogle af dem?
Jeg handlede jo iøvrigt selv en 46" G30 til 5995,- hos Komplett i sidste uge som nu er sat op til 6995,- igen.
Af crt_man
De havde et supertilbud på en HP pavillion dv6-6130 til 4.444,- (norm. pris 6.795,-)

Desværre kom jeg også for sent. :((
Af alexander
Ja det er jeg også lidt spændt på at høre :)
Af MF-DK
Jeg synes nu det ikke var det helt store. Relativt få tilbud og få skærme var der. I hvert fald ingen G30. ;)
Af J.H.
HP´en ser ud til at have været et fint tilbud og den BenQ ser da lækker ud! Var der nogen der sagde 15" crt :-D

Meeen lidt tyndt indtil videre, det var da ellers slået rimelig stort op...

...og nej...ikke tilbud på G30 pt. ;-)

Andre gode deals?
:)
Af allo
jeg så frem til en god bundle (enten X-box med Kinect eller Ps3) - men de to der var på tilbud - dem sprang jeg over...- ellers så synes jeg ikke at der var noget super godt...
Af Wikiwin
Det her var også på tilbud til 2899.
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=634308

Vi var flere der holdt øje løbende på arbejde, og må sige at vi, ligesom de fleste herinde og på HOL.dk syntes det var nogle forfærdelige tilbud. Det virkede mere som om 1 times-konceptet bare var for at folk skulle købe det før de undersøgte hvor begrænset et tilbud det egentlig var.
Skærmene var ikke noget at råbe hurra for, og det var pc-hardware'en heller ikke, photo/video interesserer mig ikke så meget, men de tilbud virkede også ganske kedelige.
De havde bla. et tilbud på en stationær som var beskrevet som "vanvittigt gamer tilbud" eller noget i den stil - og prisen svarede til det du kunne få en computer med samme/bedre specs til på de fleste andre sider (topdata, mm-vision, føniks osv.).

Må dog sige jeg er ked af jeg ikke nåede at slå til på G30 tilbuddet i sidste uge - var ikke gået op for mig det var midlertidigt, nu bliver jeg nødt til at se om jeg kan "nøjes" med Samsung 535'en istedet :( Havde håbet på tilbuddene i går måske kunne have rettet op på min fejl :/
Af DavidHimself
535'eren er fandme en kedelig "erstatning" for G30'eren ;)
Jeg synes gameren, virkede OK billig (ikke noget for mig, men alligevel), 3999,- synes som en god pris. Var selv lidt skuffet over mængden og kvaliteten af resten af computergrejet og resten af "tv&hifi".
Af T_skaaning
DavidHimself skrev:535'eren er fandme en kedelig "erstatning" for G30'eren ;)
Jeg synes gameren, virkede OK billig (ikke noget for mig, men alligevel), 3999,- synes som en god pris. Var selv lidt skuffet over mængden og kvaliteten af resten af computergrejet og resten af "tv&hifi".
Ikke at forglemme kostede G30 1500kr mere end 535'eren + at G30 var 46" og 535'eren 51"..

Synes 1500kr mindre og 5 tommer mere gør en væsentlig forskel, der retfærdiggør spørgsmålet - hvilket køb, af disse to, skal jeg foretage?
Af calletv
Synes det var ekstremt skuffende, virkede som om det var usælgelige restpartier de skulle af med. Især skuffende ift. den hype de selv havde skruet forventningerne op med.

Synes også deres før-priser virkede kunstigt opskruede i nogle tilfælde. Fx. påstod de at Canon 600D havde kostet 5700, mens andre webshops har en normalpris på 4800.

Har ihvertfald givet bad-will hos mig.
Af DavidHimself
calletv skrev:Synes også deres før-priser virkede kunstigt opskruede i nogle tilfælde. Fx. påstod de at Canon 600D havde kostet 5700, mens andre webshops har en normalpris på 4800.
Dustin og Pixmania ligger altså på cirka samme pris nu, som Kompletts førpris. Så det lugter mere af en dårlig indkøber end af fusk. Men tilbudsprisen fejlede da ikke noget - den lå da 400,- under de billigste. :)