Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej folkens,

Jeg leder efter et nyt 32-37 tommer tv, pris maks 8000 kr.. Det er underordnet, om det er led, lcd eller plasma, og producenten er også underordnet.

Tv'et skal opkobles på netværk, og skal kunne streame fra PC (foregår pt. via min ps3), Netværksharddisk (overvejer at købe en Synology DS 212+), fra mobile enheder som smart phones og Ipad 2 , og gerne også levere "smart tv" lignende ydelser som filmudlejning fra diverse udbydere og lignende, selvom jeg kan forstå, at brugerfladen på disse "smart tv" lidt bøvlet en gang imellem.

Jeg har pt. kabeltv fra Yousee via min ejerforening, men det kan være, at det ændres til anden udbyder, enten Boxer eller alternativt en fiber-udbyder.
Med andre ord skal tv'et være så fremtidssikret som muligt, dvs. dvb-t2, ci+ og mpeg 4.

3d er underordnet, da jeg dels vil have en "lille" skærm, og heller ikke er interesseret i at købe et Surround-anlæg.

For at opsummere

- mellem 32 og 37 tommer
- maks 8000 kr.
- kunne streame fra netværksharddisk og andre gadgets
- fremtidssikret, dvs. minimum dvb t2, ci+ og mpeg 4.
- gerne "smart tv".
- 3d underordnet

Jeg har haft kig på Sony Hx723, men kan ikke lide, at man ikke kan hente nye apps til tv'et. Har også haft kig på Samsungs 6577, men har hørt, at lyden på Samsungs LED-tv ikke er god, selvom man selvfølgelig altid kan diskutere, om man kan få god lyd på en fladskærm.

Er nogen tv, der passer til ovenstående, som I har hørt meget godt om, eller endnu bedre har erfaringer med?
Af DavidHimself
Til 8.000,- kan du få rigtigt glimrende TV der er noget større en 37" :) (bare et eksempel som passer på det du spørger efter: http://www.pricerunner.dk/pl/2-2722176/ ... ;;;&sort=4)
Det er sjældent at der er i de små størrelser, findes specielt interessante TV, men med dit budget kan du finde rigtig lækre TV der er lidt større!
Af mortena1980
DavidHimself skrev:Til 8.000,- kan du få rigtigt glimrende TV der er noget større en 37" :) (bare et eksempel som passer på det du spørger efter: http://www.pricerunner.dk/pl/2-2722176/ ... ;;;&sort=4)
Det er sjældent at der er i de små størrelser, findes specielt interessante TV, men med dit budget kan du finde rigtig lækre TV der er lidt større!
He he, tak for tippet, men jeg tvivler på, at jeg ville kunne få et plads til et 46" tv i lejligheden, og tror i øvrigt ikke, at fruen ville sætte pris på et tv af den størrelse ;). Derfor leder vi efter et tv på mellem 32" og 37" :)