Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af visky83
Hej.
Jeg har et par spørgsmål vedr. PVR på dette tv som jeg håber I kan hjælpe mig med.

Jeg har lige købt dette tv, men har desværre kun en 3,5" harddisk med strømforsyning hvilket jeg synes er irriterende hvis jeg skal optage noget som først bliver sendt dagen efter (eller lign). Problemet er at jeg i givet fald bliver nødt til at have min harddisk til at stå tændt.

Jeg overvejer derfor at købe en 2,5" harddisk som får strøm gennem usb, men vil dette kunne lade sig gøre hvis jeg vil optage mens tv'et er slukket? Jeg ved at tv'et har mulighed for både at optage mens man ser samme kanal eller optage mens tv'et er slukket, men er som sagt usikker mht. strøm.

På forhånd tak

//Visky83
Af jones31
Hej.

Det burde være muligt, du burde kunne med en 500gb uden strøm til, men med større harddisk mener jeg der skal strøm til. Kender flere der bruger nogle uden strøm til sony.

Håber det kan bruges
Af visky83
jones31 skrev:Hej.

Det burde være muligt, du burde kunne med en 500gb uden strøm til, men med større harddisk mener jeg der skal strøm til. Kender flere der bruger nogle uden strøm til sony.

Håber det kan bruges
Okay det lyder godt:) Det er også netop sådan en harddisk jeg er ude efter, der er plads nok og så koster de ikke så meget:)
Tak for dit svar.