Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har lige modtaget mit vt30, kassen har lidt skrammer, men ser ikke ud til at have været åben.
Da jeg åbner kassen er det øverste flamingo i stykker og det ser ud til at der mangler et stykke. Fjernbetjeningen ligger i kassen uden at være pakket ind. Hvordan så jeres ud da i modtog det?? Håber ikke det har været retuneret. Det er købt ved merlin.
Brugeravatar
Af MigSelv
Remote ligger i en lille plastpose, og batterier er ikke isat.
Senest rettet af MigSelv 05 dec 2011, 17:48, rettet i alt 1 gang.
Af ronnifisker
Min lå bare i kassen ikke i plastik. Så har de sikkert snydt mig.
Af THM
højst sandsynligt. var batterierne i fjernbetjeningen?
Af ronnifisker
nej batterierne var ikke i. Skal jeg bede dem hente fjernsynet igen, da jeg ikke gider køre til århus med det.
Brugeravatar
Af MigSelv
Du kan jo spørge om, hvorfor du har modtaget en demomodel.
Men igen, nogen skal jo modtage returneret varer, det skal dog fremgå ved købet.
Af pipper
Så kan du være sikker på at dit panel har været i brug, eller været pakket ud.

Desværre er vi jo nok sådan anlagt, at vi helts køber hvor vi har 14 dages returret, men bestemt ikke ønsker at modtage et "brugt" tv som har været hos en anden først.

Tror du selv bliver nød til at aflevere dit tv tilbage til forhandleren, og evt få et andet (og tjekke det hos dem at det ikke har været pakket ud).

Jeg tror ikke du får det som en demo og selvfølgelig noget billigere. Dertil er panelet ikke brugt nok.
Af ronnifisker
Jeg snakkede med merlin idag, de kommer og henter fjernsynet i morgen og sender et nyt :)
Af THM
ronnifisker skrev:Jeg snakkede med merlin idag, de kommer og henter fjernsynet i morgen og sender et nyt :)
sådan! håber du får en rigtig ny og ikke bare en hvor de har gjort sig umage med at pakke det ordentligt ind igen :D