Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej! Jeg har endelig fået købt mig et tv efter lang tid.
Det er et Sony KDL-32-EX720.
Der er en indbygget usb optage funktion hvor jeg bare skal tilslutte en usb-harddisk. " Optag TV-serier på en ekstern harddisk - Gem de TV-programmer, du ser, på en harddisk via USB, og se dem igen, når det passer dig (kan kræve en firmwareopgradering) "
Nu er jeg ikke den der ved mest om sådanne ting, så hvad er forskellen på et almindeligt usb stik og en usb harddisk. Jeg prøvede nemlig at tilslutte et almindeligt usb-stik men det ville den ikke godkende.
Det jeg egenligt mest vil vide er, om det er muligt med denne funktion at optage mit gameplay, som jeg spiller fra min ps3(jeg vil gerne lave nogle videoer). Altså om man kan optage når den står på "AV" eller om det kun er almindelige tv-udsendelser den kan. Dette ville nemlig være en billigere løsning end den jeg har set andre bruger. De bruger et "Capture Card" Hvor de splitter billedet gennem nogle av kabler - en til computeren og en til tv'et. Eller ultimativt - en Hauppauge PVR recorder :O

Håber i kan hjælpe og i må sige til hvis der er noget i skal have formuleret anderledes. Det gik lidt stærkt.

Oscar