Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
Ja jeg ved der ligger tråde til g30 bla, men tillader at starte en ny på vt30 modellen..

Jeg har tilsluttet en HD, som jeg så har formateret via tv´et.. Den kan sagtens finde den så ingen problemer der.

Når så jeg vil optage vil den godt sætte igang med det, men den gemmer altså ikke noget og jeg kan heller ikke bruge knappen " direct tv record" så skriver den tjek indstillinger og tilbehør

Nogen tips?
Brugeravatar
Af Inside
Hvis du vil kunne spole i live tv så skal du huske at sætte live recording til i:

indstillinger --> opsætning af optagelse ---> REW LIVE TV sættes til automatisk.

Så kan du via pauseknappen nederst på remoten pause live tv og spole frem og tilbage.

Når jeg så skal optage noget, så går jeg ind i "guide" trykker på den udsendelse jeg vil optage og vælger "timer-programmering" hvis den ikke selv hopper derind. Under funktion skal der så stå "USB HDD opt. DR" for at den optager på den harddisk man har sat til. Tryk derefter OK for at gemme.
Af maskus
Ved optagelse til hd skal du vælge programmet via guiden og så formentlig ændre optagelse fra ekstern til usb-recording.
Af Sponk
maskus skrev:Ved optagelse til hd skal du vælge programmet via guiden og så formentlig ændre optagelse fra ekstern til usb-recording.
Bingo!!

Når du har valgt det du vil optage skal du trykke pil op for USB rec, ellers bliver "signalet" ikke sendt til hdd.