27 nov 2011, 19:36
Nogen der kan anbefale et godt 40-42" i omegnen af 5-6K? Det skal primært bruges til PS3-spil, samt blu-ray afspilning, hvis det har noget at sige. 8)
Nero skrev:http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1169844738Desværre er der ikke nogle af de anbefalinger der passer på priskriteriet.
Mysen skrev:Jow jow.Panasonic'en er plasma, hvilket jeg ikke tør begive mig ud i.
Jeg kan få øje på Panasonic G30, Sony EX720 og Philips 5606.
edinger skrev:3D er en feature, som automatisk følger med på de bedre skærme. Når folk vælger VT30 eller D8005, skyldes det ikke 3D, men overlegen 2D-kvalitet.Thanks 8)
Der findes desværre ingen skærme, som præsterer 2D på samme niveau som top-end 3D-skærmene.
EX720 skal derfor vælges for sin 2D-performance – når nu du ikke "tør begive dig ud i plasma"
edinger skrev:Forresten, jeg går ud fra at dette er stort set det samme som EX720'eren?
EX720 skal derfor vælges for sin 2D-performance – når nu du ikke "tør begive dig ud i plasma"
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.