Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Benjiii
Hej

Jeg skal ud og købe et nyt fjernsyn helst imorgen og har kigget på

Samsung UE40D5004 til 3690 i elgiganten og kunne godt tænke mig det men ville høre om der var nogen der kendte til det og kunne sige lidt om det

Og hvis der er nogen der kender noget bedre som max koster 4000 og er 40 tommer eller over så må i godt nævne det :D
Brugeravatar
Af edinger
Hjælp til selvhjælp (link).

Prøv også søgefunktionen :)
Af Benjiii
har jeg kigget på synes ikke der var så meget hjælp der
Brugeravatar
Af edinger
Så du spottede ikke, at D5005 og U30 – af undertegnede – bliver fremhævet som KLART bedre valg end D5004? O-O
Brugeravatar
Af edinger
I forhold til den beskedne merpris er pengene givet godt ud. Om du så liiige skal spare lidt mere op :)
Af Benjiii
Det skal skulle købes imorgen helst da jeg ikke har noget tv og får ikke lige penge før om noget tid
Brugeravatar
Af edinger
Jeg kender ikke den nævnte model. Men den bliver omtalt i tråden her, som du måske kan få udbytte af at læse.
Af Benjiii
Hvis du skule købe et tv til max 4000 og skal være 40 tommer eller over hvad ville du så købe ?
Brugeravatar
Af edinger
Jeg er ked af at komme med sådan et irriterende svar, men jeg ville udvide prisrammen for at være sikker på at få et tv, jeg ville blive glad for og vælge én af de tidligere nævnte modeller:

Panasonic U30 eller Samsung D5005.

Jeg skal dog slet ikke kunne udelukke, at den LG 450'er, som du selv foreslår – eller Panasonic C3 (link) – vil være i stand til at indfri dine forventninger.

Men hvis du nu køber med fortrydelsesret, kan du jo ved selvsyn konstatere, om det er thumbs up eller thumbs down :)
Af Benjiii
Altså det ikke fordi det skal være det bedste af det bedste fjernsyn spiller for det meste xbox og skal bare bruge noget stor med okay billede
Af Mic_skier
Hej Edinger, hvad er forskellen på D5004 og 5005 udover WIFI tilslutning? Kan ikke se det store på Samsungs DK hjemme side. Læste en god test af en engelsk model, D5520, ved du hvad det svare til her i norden? God dag!! :)
Brugeravatar
Af edinger
Mic_skier skrev:Hej Edinger, hvad er forskellen på D5004 og 5005 udover WIFI tilslutning? Kan ikke se det store på Samsungs DK hjemme side. Læste en god test af en engelsk model, D5520, ved du hvad det svare til her i norden? God dag!! :)
Udover forskellen i specs, som vi begge kan læse os til, er jeg blot bekendt med, at D5005 i praksis leverer synlig bedre billedkvalitet end D5004.

Hvad D5520 svarer til, kan jeg desværre ikke svare dig på. Jeg kender ikke modellen.