Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ridderen
Hej flat

Jeg står i den situation at jeg får pengene tilbage for mit 55vt30. efter den var blevet repareret flere gange for støj men uden problemet var blevet løst.

jeg vil nu ud og kigge på noget nyt. og jeg har 55lw980w i tankerne.

men jeg er lidt i tvivl om jeg skal købe den i elgigantens fysiske butik eller om jeg skal købe den på nettet.

på nettet har jeg 14 dages returret. men skal jeg også betale for fragt? , hvis den skal retuneres. og er det ikke dyrt når man snakker om 55 tommer?

jeg har også set priserne på nettet og der har kontorlinien tvet til 19300

og de andre elgiganten og komplett er prisen ca 22000kr

jeg tænker bare lidt over om der er noget jeg har overset. fordi det plejer altid være de sidst nævnte butikker som er førende med priserne. ;;)

og den sidste ting. det der lokal dimming er det noget man ligger så meget mærke til ? på dette tv 55lw980w

mvh Ridderen
Af Chaui
Kender ikke til fragt priser osv. men Samsung kører jo med deres Prestige service, hvor man klarer reparation igennem samsung selv og ikke hos forhandleren. De laver og henter skærmen hjemme hos dig selv.

Kunne jo være LG kørte med noget tilsvarende.
Af Maldestra
Den fysiske Elgigant matcher deres net priser (har lige betalt 12539 for et VT30 der stod til 13999)
Elgigantenhar gratis kantstens levering
Til sidst, du bor i DK så du har 14 dages returret uanset hvad:-)

Hvis du kigger lidt på nogle af test'ne her på siden så ja!du bemærker local dimming
Det bør give dig en sort der er.... sort, altså helt sort.
Samtidig med at du har lcd/led's høje lysstyrke
Af ridderen
nogen der ved noget med de priser ?. fordi det er jo trods alt over 200okr man kan spare
Af ridderen
Nå jeg fik lige snakket med elgiganten. jeg kunne også godt få deres lg980 til 19300kr¨

så må jeg bare vente til den kommer på lager