Log ind med sociale netværk
24 nov 2011, 15:51
Opdatering:
Ja nu er min sag næsten afsluttet. hifiklubben valgte at give mig penge tilbage for skærmen. så nu er jeg glad igen
vil bare lige skrive jeg har fået en super service og de har haft deres 3 forsøg på at udbedre skravankerne og det lykkes ikke. og de siger selv jeg kan få penge tilbage.
så det er rigtig dejligt.
Nu er spørgsmålet hvad skal jeg så kigge efter? jeg tror jeg hopper fra plasma nu, da jeg bemærker hver enkelt lyd der kommer fra en skærm af nu. så må hellere hoppe på led bølgen.
har disse 2 i tankerne LG 55 LW980W eller samsung 55D8005 men nu er dte lige hvad skal jeg vælge :/
Ja nu er min sag næsten afsluttet. hifiklubben valgte at give mig penge tilbage for skærmen. så nu er jeg glad igen
vil bare lige skrive jeg har fået en super service og de har haft deres 3 forsøg på at udbedre skravankerne og det lykkes ikke. og de siger selv jeg kan få penge tilbage.
så det er rigtig dejligt.
Nu er spørgsmålet hvad skal jeg så kigge efter? jeg tror jeg hopper fra plasma nu, da jeg bemærker hver enkelt lyd der kommer fra en skærm af nu. så må hellere hoppe på led bølgen.
har disse 2 i tankerne LG 55 LW980W eller samsung 55D8005 men nu er dte lige hvad skal jeg vælge :/
24 nov 2011, 16:54
Uden at have personlige erfaringer tror jeg, at jeg ville forsøge mig med Sony HX920 (link).
ZanZan skrev:Og Samsung D8005 kan have problemer med clouding og ujævn kantbelysning.ridderen skrev:Har disse 2 i tankerne:Drop 980'eren. Den er for dyr i forhold til de problemer den har med banding, og den har ikke de lovede 288 dimming zones, men kun 96.
LG 55 LW980W eller Samsung 55D8005.
Men nu er det lige, hvad skal jeg vælge?
Uden at have personlige erfaringer tror jeg, at jeg ville forsøge mig med Sony HX920 (link).
Senest rettet af edinger 24 nov 2011, 17:13, rettet i alt 1 gang.
En flad på væggen og to kanaler i ørerne
24 nov 2011, 17:06
Jeg har nu været ejer af et 65VT30 i 3 måneder, og kan ikke høre buzzing, selv om jeg står med øret helt henne ved skærmen, og lyden er slået fra. Jeg kan svagt høre blæserne, hvis det har stået tændt i timevis (har 2 store monoblokke, der står og varmer bag tv´et), men det bliver klart overdøvet af min PS3, og bliver aldrig et problem ved normalt tv-kikning. Heller ikke med med tv´ets egne højtalere.
Jeg har ikke lavet indkøring, men bare brugt det normalt fra dag 1. Har ikke set skyggen af retension, heller ikke efter 8 timers GT 5.
Det er ærgeligt at høre, at andre har så mange problemer med denne model, når man ved hvor god en skærm det kan være.
Det tyder på at Panasonic (og i øvrigt alle andre mærker), har store problemer med at få en ensartet produktions-kvalitet.
Jeg er (som i nok fornemmer) super-glad for mit tv, og vil snart have det profesionelt kalibreret. Det er det helt klart værd.
Jeg har ikke lavet indkøring, men bare brugt det normalt fra dag 1. Har ikke set skyggen af retension, heller ikke efter 8 timers GT 5.
Det er ærgeligt at høre, at andre har så mange problemer med denne model, når man ved hvor god en skærm det kan være.
Det tyder på at Panasonic (og i øvrigt alle andre mærker), har store problemer med at få en ensartet produktions-kvalitet.
Jeg er (som i nok fornemmer) super-glad for mit tv, og vil snart have det profesionelt kalibreret. Det er det helt klart værd.
26 nov 2011, 01:11
VT30 er et lorte tv. Så enkelt er det.
Nu har jeg haft mit VT30 i 50" i 3 uger. Jeg aldrig set så lidt TV før.
Jeg gider bare ikke at høre på de blæser. Den anden dag sag jeg i fofaen med hovedtelefoner og hørte musik. Så tænte jeg for TV'et for at zappe igennem. Bare for at se hvad der var. Da jeg hørte musik skruede jeg ned for lyden på tv'et.
Når så der var pause mellem numrene, så kunne jeg høre blæserne på tv'et. Altså med hovedtelefoner på. Ved godt de ikke er høreværn. Men alligevel.
Panasonic er færdig. Fra en tidligere Panasonic fan.
Ville ønske jeg havde smidt flere penge på bordet og købt Sony 820
Jeg gider bare ikke at høre på de blæser. Den anden dag sag jeg i fofaen med hovedtelefoner og hørte musik. Så tænte jeg for TV'et for at zappe igennem. Bare for at se hvad der var. Da jeg hørte musik skruede jeg ned for lyden på tv'et.
Når så der var pause mellem numrene, så kunne jeg høre blæserne på tv'et. Altså med hovedtelefoner på. Ved godt de ikke er høreværn. Men alligevel.
26 nov 2011, 12:37
T.E.Larsen skrev:VT30 er et lorte tv. Så enkelt er det.Mon ikke det var " hvid støj " fra forstærker, der kunne høres i hovedtelefonerne.
26 nov 2011, 15:11
Øh.... "hvid støj" -
Jeg ved godt hvordan blæserne lyder. Klart og tydeligt. Og det kommer jo ikke fra hovedtelefonerne. Men udenfor.
Jeg ved godt hvordan blæserne lyder. Klart og tydeligt. Og det kommer jo ikke fra hovedtelefonerne. Men udenfor.
28 nov 2011, 20:23
Jeg købte det her TV for knap 2 mdr siden:
Panasonic 50" Plasma-TV TX-P50U30E:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=632141#extra
Her i dag er der pludselig begyndt at opstå en buzz-lyd ved stort set alle billedevisninger, specielt med lyse farver. Indtil nu har der ikke været noget galt! Jeg sidder 3,5 meter fra det og det er MEGET tydeligt. Lyden kommer bagfra i det øverste venstre hjørne fra mig.
Jeg har ikke læst hele tråden i gennem, kun de to første sider, men kan jeg overhovedet afhjælpe problemet selv?
Jeg bruger et HDMI-stik til min boks fra Yousee når jeg ser TV, og har ligeledes koblet en PS3 til det andet HDMI og dvd-afspiller til scart.
Mvh Martin
Panasonic 50" Plasma-TV TX-P50U30E:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=632141#extra
Her i dag er der pludselig begyndt at opstå en buzz-lyd ved stort set alle billedevisninger, specielt med lyse farver. Indtil nu har der ikke været noget galt! Jeg sidder 3,5 meter fra det og det er MEGET tydeligt. Lyden kommer bagfra i det øverste venstre hjørne fra mig.
Jeg har ikke læst hele tråden i gennem, kun de to første sider, men kan jeg overhovedet afhjælpe problemet selv?
Jeg bruger et HDMI-stik til min boks fra Yousee når jeg ser TV, og har ligeledes koblet en PS3 til det andet HDMI og dvd-afspiller til scart.
Mvh Martin
28 nov 2011, 20:54
T.E.Larsen skrev:Så enkelt er det nu IKKE . PanaVT30 er ubetinget markedets bedst billed-performende TV .Desværre er en af betingelserne for det unikke billede,at TV´ et skal køles aktivt . Og her hopper kæden så af . For at kunne producere til en konkurrence dygtig pris - i et sindsygt presset marked - har Panasonic åbenbart gået på kompromis.Som andre nævner er produktionen tilsyneladende temmelig uens, og samtidigt er der også individuel forskel på hvor følsom man er overfor blæser og buzz støj .Ellers ville Panasonic ikke slippe afsted med at sælge et eneste eksemplar. Dit TV kan rent faktisk være defekt, og i så fald får du det ombyttet/pengene tilbage.Og så er det jo bare afsted efter det (måske) lydløse, men dårligere billede fra Sony eller Samsung LCD . . .
VT30 er et lorte tv. Så enkelt er det.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto