Log ind med sociale netværk
12 sep 2011, 17:57
okay prøv at slå den til, det skulle mindske risikoen for burn in. hvis du bruger du THX profilen er det af en eller anden grund ikke muligt at slå den til, prøv i stedet profesionel og evt. kalibrerings forslaget fra anmeldelsen her på siden og slå pixelorbiter til....
23 nov 2011, 17:34
kastan skrev:Det gør du:Tror desværre ikke det er med på G20 modellen
Menu -> Billede -> Avancerede indstillinger -> og så hedder det: Rullebjælke.
Jeg vil sige indtil videre har det ikke fjernet mit burn in helt, men dog reduceret det en smule.
PANASONIC TX-P50G20E
BOSE CINEMATE GS II
BOSE CINEMATE GS II
23 nov 2011, 20:17
Divindragon skrev:nix er det ikke jeg har også kigget efter det på minkastan skrev:Det gør du:Tror desværre ikke det er med på G20 modellen
Jeg vil sige indtil videre har det ikke fjernet mit burn in helt, men dog reduceret det en smule.
23 nov 2011, 20:37
Ja ja, sådan skal det jo nok også være med "sidste års" model
THM skrev:Divindragon skrev:nix er det ikke jeg har også kigget efter det på minkastan skrev:Det gør du:Tror desværre ikke det er med på G20 modellen
Ja ja, sådan skal det jo nok også være med "sidste års" model
PANASONIC TX-P50G20E
BOSE CINEMATE GS II
BOSE CINEMATE GS II
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto