Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af T_skaaning
Slet ikke nogle der har handlet på www.avljudobild.se ? De har gratis fragt til DK og er ret billige.. De sælger ps51d7005 til 8064kr.
Af GreenPea
Hvis du er det mindste i tvivl, så køb det hos Proshop til en lille plov mere, så slipper du også for at skulle sende det Sverige ved evt. fejl.
Af T_skaaning
GreenPea skrev:Hvis du er det mindste i tvivl, så køb det hos Proshop til en lille plov mere, så slipper du også for at skulle sende det Sverige ved evt. fejl.
Har købt dette fjernsyn 2 gange hos proshop inden for de sidste 2 måneder (begge gange til 8000kr, dvs billigere end hvad prisen er lige p.t.) Begge gange måtte jeg sende det retur - i første omgang pga. voldsom høj buzzing, det næste tv jeg så modtog var perfekt, men det holdt i en time, så gik skærmen i sort og forblev sådan.. Så jeg frygter lidt der er noget galt med den sending, Proshop sælger ud af, eller i hvert fald, at deres lager af dette TV stammer fra en produktion der har været fyldt med fejl.. Derfor leder jeg efter et andet sted, jeg kan købe dette TV, men det er dyrt alle andre steder i Danmark.