Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Karsn
Fik øje på at Panasonic G30Y 46" på Komplett.dk er sat ned med 1000kr.
Og så tænker jeg, at det måske er nu jeg skal slå til.
Tager ind i Expert i morgen for at se det i aktion. Genskin bekymrer mig lidt, tv'et skal nemlig også bruges på de lyse tidspunkter af døgnet.
Hvad er jeres erfaringer med dette tv og genskin? Er det meget slemt?
Af PeterD
Ja til at købe og

nej, genskin er set værrere på andre mærker
Af Karsn
Ok. Vil du ikke sig?e det er det bedste 46'' i det prisleje
Brugeravatar
Af MigSelv
Forstår ikke bekymringen omkring genskin, når jeg tænker tilbage på de gamle crt skærme. Jeg har til dato, ikke set fladskærme performe lige så dårligt som disse i oplyste lokaler.
Af Mysen
Der er forskel på de 20-32" crt tv folk havde i deres stuer til de 42-60", der er nu.

Jeg kender en, der lige har skiftet til mat LCD (55EX720) efter at have været trofast plasmamand i årevis. Deres stue var mørk som en hule, når de trak for, og trak de fra, var det ikke til at se en pind på deres 50" LG. Billedkvaliteten er et skridt ned på SD, men nu kan man da se tv i dagslys.

Da man havde CRT bekymrede man sig ikke om reflektioner, for der var ikke noget alternativ, men det er der i dag. Ikke alle stuer egner sig til en plasmaskærm, og selv om G30 nok er det bedste tv i prisklassen, så er der altså ikke noget, der minder om dyb sort, før solen er gået ned, eller før stuen er mørklagt af gardiner.