Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej folkens,

Jeg har lige købt et UE46D8005 LED og den USB-harddisk, som Hifiklubben "anbefaler" til tv'et: Verbatim Store `n` Go 500 GB: http://www.hifiklubben.dk/produkter/til ... bhdd_-.htm

(Den eneste forskel er at jeg har købt harddisken med USB 3,0 i stedet for den med USB 2,0, som Hifiklubben foreslår. Harddisken får strømforsyning via USB-kablet og er bagudkompatibel med USB 2,0. Rotationshastighed: 5400 omdrejninger/min.)

Mit problem er at optagelserne på harddisken hakker når jeg afspiller dem. Lyden og billederne følger heller ikke med hinanden.

Er der nogen af jer, der har erfaringer med denne Verbatim-harddisk til UE46D8005?

Er der nogen af jer, der har gode erfaringer med en anden USB-harddisk til dette tv? (som ikke hakker og hvor billede og lyd følges ad)

Mvh. Claus
Af Bluesman
Jeg har et 8705 og bruger 500GB Verbatim usb 2,0 og den kører fint får også strøm fra usb.På min PC har jeg usb 3,0 via et Express card men her skal der mere strøm til så jeg er nødt til at hente ekstra strøm fra yderlig et usb stik som dog er ver. 2,0 disken står ellers bare og klikker indtil stikket sættes i.Den skal sandsynligvis bruge mere strøm ved usb 3,0 for få den hurtigere data hastighed

Blues forever 8)
Af ClausR-Kbh
Tak for hjælpen, Bluesman og kskruger!! Jeg har returneret min Verbatim USB 3.0-harddisk og har bestilt en med USB 2.0 i stedet.

Håber meget at det virker uden hakkede optagelser :)

/Claus
Af ClausR-Kbh
Nu har jeg også afprøvet Verbatim Store `n` Go 500 GB harddisk med USB 2.0 (også strømforsyning via USB-kablet og er også på 5400 rpm).

Desværre med samme resultat, dvs at optagelserne hakker når de afspilles og at lyd og billeder ikke følges ad :(

Er der nogen som har gode erfaringer med en anden USB-harddisk til dette tv? (som ikke hakker og hvor billede og lyd følges ad)

Er der nogen der har fået disse Verbatim-harddiske til at virke med UE46D8005 uden hakken?

(Jeg har allerede prøvet at opgradere firmware og nulstille tv.)

PFT.

mvh.
Claus