Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dsluserdk
Hurra så sker der noget.

Dagens bedste opkald kom.

Min Sharp 46XD1E (B sidder på væggen Torsdag eftermiddag.

Det bliver dejligt. O_O
Af SimBomBOm
Hej dsluserdk

Jeg har lige modtaget mit 46" her til morgen og du kan rolig glæde dig, det er super lækkert.. (B
Nu leder jeg bare efter andre som nogle forslag til hvordan man skal indstille det, så man får det bedst mulige billede??

Simon
Af dsluserdk
Jeg skal glædeligt skrive en masse om mine erfaringer.

Simbombom:

Bare det var mig. Det er jo dejligt at have noget at lege med når det er sådan en L..tvejr.

God fornøjelse.
Af SimBomBOm
Jo tak, ja det er rigtig vejr til nørde den indenfor :) ..
Glæder mig til at høre fra dig..

Simon
Af dsluserdk
Simon

Har du set om du har problemer men banding (skulle kunne ses på helt sort skærm)

Der er skrevet meget om det på de engelske sider og de amerikanske (ntsc model)

Serienr skulle starte med 601xxxxxx

René
Af dsluserdk
:( ØV ØV møg snevejr. Min skærm kommer fra nord Jylland og de kunne ikke køre igår. Så må man jo vente. Snøft Snøft.

Håber at de for ryddet de veje idag, ellers må jeg finde en lastbil med en meget stor plov og køre op og hente den O_O
Af dsluserdk
Så Skete det Fragtmanden ringede og leverede.

Hold da kæft hvor er det bare godt. Jeg har leget lidt med instillinger og nærmere mig et godt billede både på DVD og Selector.

Der er absolut ingen problemer med banding, det skulle der hellere ikke være på serienr 702xxxxxx.

Det er simpelhed super flot. Nu vil jeg pille mit gamle Fujitisu plasma ned og sætte det på væggen. Sætte mit mediecenter og hele skidtet til det nye tv også må vi se om der ikke skulle være lidt tid til at fin justerer det og smide nogle flere input op.

BE SHARP, ja det skal jeg love at man bliver.
Af centric
Tillykke med skærmen. Jeg er desværre selv en af de mange der venter på vores egen skærm.

Når du har leget lidt med tv'et og ikke mindst indstillingerne, så skriv dem i denne tråd Tips, tricks og indstillinger til XD1E serien så vi har dem samlet, så vi alle forhåbentlig kan få et bedre billede ved at samle erfaringerne.