Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg tror ikke de tænker helt det samme som du. De sparer adskillige værktøjer i produktionen, samt udvikling af et nyt beslag der kan holde skærmen. Derudover er det de færreste i målgruppen der reelt har behov for at dreje skærmen på højkant - de vil bare spille på den.
Af Notional
yakken skrev:Ingen af dem. Ikke engang Dell har puttet pivot i deres model, så det ser skidt ud på den front.
Hmm min Dell 2007WFP har da pivot! Den er jeg desuden rigtig glad for og kan klart anbefale.

Pivoten af selve billedet styres dog af graffikkortets drivere, men det er let at bruge både med ATI og nVidia. Man skal bare huske at skærmen skal være så højt oppe som muligt, ellers kan kanten banke ned i bordet :D
Af nano
Har hørt alle DEll's Ultrasharp er med S-IPS er det rigtigt?

Undskyld for highjack
Af Notional
nano skrev:Har hørt alle DEll's Ultrasharp er med S-IPS er det rigtigt?

Undskyld for highjack
2007wfp er i hvert fald. Deres billige 20" (w) og deres 22" er vidst TN+
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Notional skrev:Hmm min Dell 2007WFP har da pivot! Den er jeg desuden rigtig glad for og kan klart anbefale.

Pivoten af selve billedet styres dog af graffikkortets drivere, men det er let at bruge både med ATI og nVidia. Man skal bare huske at skærmen skal være så højt oppe som muligt, ellers kan kanten banke ned i bordet :D
Jeg kan ikke se hvad funktionaliteten af 2007WFP har med denne diskussion at gøre. Det er ikke samme konstruktion i de to skærme.

Brug vores panelsøgningsdatabase på forsiden til at undersøge hvilke paneler der sidder i skærmene. I 2007WFP sidder der et S-IPS, men i 2007FP og 2407WFP sidder der et S-PVA. I 3007WFP sidder der igen et S-IPS.
Af Toranaga
Er Dell virkelig den eneste, der laver en 20" WS med S-IPS panel?!?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, NEC 20WGX2 (Pro) har også et S-IPS panel af samme type, dog med en hurtigere overdriveenhed.
Af Toranaga
Ok, jeg kan ikke finde den nævnte Phillips model på edbpriser, men denne skulle også have have S-IPS http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=231293

Burde den så ikke være ligeså god som Dell's? Det undrer mig bare at der altid kun anbefales Dell :o
Personligt syntes jeg ikke det er fedt at skulle betale 300-500kr for at sende den retur hvis der bliver noget med en Dell.

NEC'en kan jeg ikke finde.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi anbefaler de skærme vi har bedst erfaringer med - vi har ingen med nævnte Philips. Derfor.

Du betaler ikke noget for at sende skærmen retur hos Dell med mindre du vil have dine penge igen. Garantien er 3 års onsite. Prisen er 700 kr. for at returnere den med hensyn på at få pengene igen - det er efterhånden også nævnt ret mange gange herinde.
Af Toranaga
nå ok, så har jeg misforstået, beklager. (B