Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af FunteXDK
Hey flatpanels.

Jeg vil gå lige til sagen, som er mit Samsung tv. - Jeg har en stærk mistanke om at det er en demo-model. Dette skyldes mange ting men hovedsagen er at når jeg trykker info på fjernbetjeningen(for f.eks. at se info om det jeg ser), så kommer info'en i toppen og midt på skærmen en firkantet rubrik hvor der står Butiksdemo.

Nu vil jeg så hører om der er nogle af jer der ved om jeg faktisk har fået en demo-model, og om jeg eventuelt kan gøre noget for at få det væk(måske opgradere mig ud af det)

Derudover spiller jeg meget playstation på mit tv, og da dette har temmelig meget input-lag fra standard af vil jeg gerne skifte hen på Game-mode eller Spil-tilstand, da dette skulle mindske input-lagget en stor del (ud fra hvad jeg har læst), men jeg kan ikke finde denne funktion nogle stedet :O - Kan det virkelig passe at mit tv ikke har det?

Tilsidst lige lidt info om tv'et:

Mærke: Samsung
Model: 6 Series
Model Code: LE40C658M2WXXE
Type No: LE40C658

- Jeg håber der er nogle der kan hjælpe, da jeg er pænt træt af input-lag, specielt i Battlefield 3 til ps3.
Af Jens525
Hej.
Jeg tror du har valgt forkert ved første opstart af tv'et.
Her får man normalt muligheden for at vælge hjemmebrug eller butikbrug.
Skulle du igennem en tv-installation ved første opstart?, og kan det tænkes du har valgt forkert ved hjemmebrug eller butiksbrug?
Af FunteXDK
Fik slået butiksdemo af ved at holde "exit" knappen nede i 15 sekunder og resette mit tv på den måde

Nu mangler jeg så bare min gamemode indstilling som ikke er at finde nogle vejne.... mange tak for hjælpen.
Af Mysen
Spiltilstand er i menuen under generalt.