Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af metallica2
Hej!

Jeg er på udkig efter et nyt fladskærm :)

Jeg har nogle få krav:

Skal kunne optage på ekstern harddisk.

Skal mindst være 50"

Må gerne have 3D, men er ikke et krav.

Full HD.

Flot billede selvfølgelig :)

Håber i kan forslå nogle :D
Af DavidHimself
Det er svært at finde TV med PVR (som din optagefunktion hedder) over 50", (selv uden 3D) til 6000,-

Det tætteste bud på et TV med god kvalitet der passer på resten er nok Panasonics G30Y. 50" til omkring 8 klik (+/-) 46" er i øjeblikket liger under dit budget så det kunne være et godt bud :)
Af grauen
@ DavidHimself

Hvor har du fundet det tilbud? :)
Af grauen
Jep. Det var 46'eren jeg tænkte på :)

Hvor sandsynligt er det, at 46'eren bliver billiger her omkring jul/januarudsalg?

tjekkede det gamle g20 i 46 på pricerunner og det ligger til samme pris nu.
Så er det et kanon tilbud, eller er det bare fordi g20'eren ikke rigtig bliver solgt mere (altså lidt en fejl de stadig står noteret?)
Af metallica2
Tak for alle svarene, men synes nu ikke at der er nogle af de i anbefalinger i skrev går ind under hvad jeg søger prismæssigt ;)
Af metallica2
grauen skrev:Jep. Det var 46'eren jeg tænkte på :)

Hvor sandsynligt er det, at 46'eren bliver billiger her omkring jul/januarudsalg?

tjekkede det gamle g20 i 46 på pricerunner og det ligger til samme pris nu.
Så er det et kanon tilbud, eller er det bare fordi g20'eren ikke rigtig bliver solgt mere (altså lidt en fejl de stadig står noteret?)
Synes du trækker indlægget ud på et lille sidespor O_O
Af grauen
Beklager hvis du føler dette er tilfældet!

Tænkte dog, at dette ligeledes kunne være interessant for dig, da g30 er et fremragende TV!!
Af THM
som det fremgår af indlæggende så findes der vist ikke rigtigt 50" tv med pvr indenfor dit budget.
så enten må du gå på kompromis med dine krav, gå op i pris, eller købe brugt :)
Af DavidHimself
Enig med THM.
Det var derfor jeg tillod mig at komme med et bud der opfyldte dine krav, og så tæt på dit budget som muligt! :)
grauen skrev:Hvor sandsynligt er det, at 46'eren bliver billiger her omkring jul/januarudsalg?
Jeg finder det usandsynligt at det bliver billigere i en nær fremtid :) samme pris måske!