Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af snowflake
Hej.

Er der nogle der har erfaringer med LG L1770HQ-BF ?

Jeg har ikke været i stand til at finde specielt meget på nettet om denne skærm, men da jeg synes at 19" og 20" er for stort, leder jeg efter en god 17".

Og er der nogle der har styr på hvad HQ og BF står for. Der er også modeller der hedder H og HR, så det er lidt forvirrende. Et vildt gæt er at Q står for Quick (forbedret responsetid) og BF for Black Frame, men det kan jo være helt ved siden af.

Prisen er faldet fra omkring 2000 til 1350 på 3 uger. Er der en grund til det, for nu er det jo næsten en af de billigste 17" ?

På forhånd tak.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Skærmen fejler ikke noget, så du skal ikke gøre andet end at glæde dig over prisudviklingen i den henseende.

Q-modellen er vist en mildere version af R-modellen hvilket oftest ses i responstiden.
Af snowflake
Tak for svaret.

Jeg har bestemt ikke noget imod den faldende pris. Det gør det rigtigt svært at sige nej. Jeg undrede mig bare over sådan et markant prisfald på no-time.

Ah, det ser ud til Q-modeller har 4ms og R-modeller har 2ms. Men det tror jeg nok jeg kan leve med.

De eneste alternativer er vel Samsung 731BF og har de ikke også en 740BF ? Jeg er bare ikke glad for Samsungs interne strømforsyninger, for de sidste 2 skærme jeg har haft fingrene i, har summet når brightness er røget ned under 90.
Af Martin Ross
Hej snowflake

Har kig på præcis den samme skærm, så hvis jeg køber den før dig, skriver jeg lige lidt om min oplevelse med den her. Køber du den inden må du selvfølgelig gerne gøre det samme.

Martin