Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af make
Jeg kommer lige med et dumt spørgsmål. Hvorfor taler i om NX720 og ikke Sony EX720. Sony EX720 er den der er anbefalet her på flatpanels. Hvad kan NX720 som EX720 ikke kan?
Af Nero
Min personlige mening er at jeg tar godt litt refleksjoner istedenfor det matte panel på EX720.. Opticontrast glasset til sony gir et rikt og engasjerende bilde i forhold til EX720s døde, kjedelige, matte panel.. se de ved siden av hverandre så skjønner du:) og + til NX720 for et meget penere design..
Af Mikael H.
DeepzOne skrev:Har netop lige købt mig et NX720 46" i bilka i dag.
Så skal nok teste det alt hvad der overhovedet kan blive testet, i næste løbet af næste uge.
Så kan jeg evt. kan få det returneret, hvis det ikke opfylder kravene.. :)
Hej DeepzOne

Kan du berige mig med lidt gode/dårlige erfarringer fra dit ny-indkøbte Sony TV....

Er selv millimeter fra at gøre samme køb.

(Blot til din orientering, du kan få PS3 til 549 kr...ved registrering på Sony.dk)

VH

Mikael

Rettet: stavefejl
Af DeepzOne
Mikael H. skrev:
Så skal nok teste det alt hvad der overhovedet kan blive testet, i næste løbet af næste uge.
Hej DeepzOne

Kan du berige mig med lidt gode/dårlige erfarringer fra dit ny-indkøbte Sony TV....

Er selv millimeter fra at gøre samme køb.

(Blot til din orientering, du kan få PS3 til 549 kr...ved registrering på Sony.dk)

VH

Mikael

Rettet: stavefejl
Hej Mikael.

Jeg har endnu ikke fået testet det så meget endnu, da jeg ikke har noget tv-signal inde i huset..

Indtil videre har jeg set en del film, både med alm. dvd'er og lige så bluray. Kvaliteten er ret god, men nu kommer jeg også lige fra et gammelt møg tv, som næsten var et sort/hvid-tv :D
Derudover er jeg overrasket over, hvor godt det kører på ps3 og fifa. Ingen lag eller noget og kvaliteten her er igen fremragende.

Sig endelig til, hvis der er noget du vil have mig til at teste.
Skal siges, at jeg stadig bruger standard opsætning, men tror jeg prøver at indstille tv'et efter NX700', som tidligere har haft en anmeldelse herinde.

//deepzone
Af DeepzOne
Rex skrev:
Det vil jeg se meget frem til.

Vil du ikke give nogle førstehåndsindtryk herinde?

Fik du i øvrigt PS3 med for 550,-?

VH - Rex
Beklager det sene svar.

Nu er jeg helt vild med deres design af netop NX720'eren, så da det blev pakket ud, var der da også julelys i øjnene :)
Jeg har faktisk kun fået testet det på kvaliteten af dvd film og bluray film.. samt spillet fifa 12 på ps3.
Jeg er meget imponeret over kvaliteten og billedet er yderst flot i følge mig. Desværre har jeg ikke kunne teste sport på det, da jeg ingen kanaler har i huset. Men kan sige at der ingen slør eller lag er ifbm. fifa 12 på ps3'eren.

Eneste jeg ikke har fået helt til at køre ordentlig, er at jeg prøvede at streame en film via det trådløse og her laggede det så voldsomt, at det var umuligt at se film. Men det kan godt være det bare er mig.
Så prøvede jeg at sætte det til via. lan-kabel og vupti, så kørte det bare flydende.

For at kunne få en ps3'er til 535 kr via. deres tilbud, skal man sende en online formular ind samt div. ting i form af kopi af kvittering osv osv osv., hvor der derefter går op til 3 uger, før man modtager sin ps3'er.