Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Filipe
Hej igen

Jeg har netop modtaget mit PS51D535 - Eller det troede jeg.
Modellen er rent faktisk PS51D530 (Jf. skærmens egen software info)

Når jeg googler PS51D530, som jo er den model jeg rent faktisk har, kommer der kun Hollandske/Tyske sider frem.

Jeg antager derfor, at forskellen på "0" og "5" i slutningen, rent faktisk blot er en slags landekode.

Er der nogle der kan be- eller afkræfte dette?
Af Beaviz
Jeg har også haft det TV i kikkerten de sidste par dage og kom frem til det samme.

Er det muligt, at du skriver et par ord om din oplevelse med det, når du engang har fået det tilsluttet osv.?
Af Filipe
Okay - tak for svar.

Men ja - Det skulle da være det mindste jeg kunne gøre. :)
Af StoreSol
For samsungs modeller gælder det 0 = europa, 5 = norden

For at benytte samsungs prestige service ved evt. fejl, skal du have en nordisk model, forudsat at du bor i DK altså ;)
Af Filipe
Men hvorfor i alverden har jeg dog så fået et EU-TV :)?

Jeg bor i DK, har bestilt det fra Komplett, og på deres hjemmeside fremgår det også at det er en 5'er.
Af StoreSol
Sikkert fordi de er billige i indkøb, og de håber at kunderne ikke bemærker det :)

Men det kan også bare være softwaren der angiver at det er en 0 model, fordi modeller deler software.

Hvad står der på mærket bag på dit fjernsyn
Af Filipe
På mærket bag TV'et står der rent faktisk 5 til sidst.

OMG!

Så på nettet står der 5, på kassen står der 0, softwaren siger 0, klisterbørgen på bagsiden siger 5.

Hold da helt op. Men ja okay - Så er det korrekt. :D

Det eneste brok der nu er tilbage er, at Komplett på deres hjemmeside skriver, at TV'et understøtter såkaldt "Connect Share" med både musik, billeder og film.

Men efter kortere undersøgelser, understøtter dette TV altså IKKE denne funktion.

Spørgsmålet er så bare, om man ønsker at pakke monsteret ned igen og returnere, eller forsøge et forlig med komplett. ::l
Af Beaviz
Jeg mener nu også at have læst i en svensk tråd, at det kan afspille musik og vise billeder fra USB-enheder.
Af Filipe
Det er korrekt at det kan afspille lyd og billeder, altså "Connect Share"

Men jf. Komplett's specs., understøtter det "Connect Share Movie", som betyder man også kan afspille film på TV'et

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=63 ... BAB6#extra

Men som du selv linkede til, understøtter det altså kun lyd og billede.. Og det er lidt træls..
!:(
Af alexander
Hmm, det lyder underligt, har selv købt model serien under, altså 455 og på den kan jeg sagtens se film via usb. Troede det var en feature alle samsung modeller havde for tiden :)
Af Filipe
Komplett har nu erkendt deres fejl.

TV'et understøtter altså "kun" billeder og musik.

De tilbød returnering eller en kompensation i form af 450,- kr.

Jeg valgte sidstnævnte, og er meget tilfreds med løsningen.

Beaviz, der kommer lige en anmeldelse af TV'et her i weekenden
Af StoreSol
Fin deal.

10% er sgu et meget godt nedslag.

Da jeg købte min skærm i Bilka, fandt jeg en ridse i rammen da jeg pakkede den ud, hvilket jeg selvfølgelig ikke ville finde mig i, men de tilbød mig 100.- :)

Jeg valgte en ny skærm.
Af Filipe
haha :D

100,- kroner - Jeg forstår virkelig godt dit valg.