Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af byte
Har kig på Sony fordi jeg egentlig syntes at de leverer et rigtig godt billed og rimelig lyd, men desværre er de0esr internet del ikke så god, vil bl.a gerne kunne se Viaplay.

Så nu står valget mellem samsung og Sony. Men en ting som irriterer mig ved Samsung er Clouding. Findes der Samsung modeller som ikke lider af dette problem ?
Af THM
ja deres plasmaskærme
Af T_skaaning
THM skrev:ja deres plasmaskærme
De lider så af buzzing og pixelfejl ::l
Af kskruger
T_skaaning skrev:
Absolut ikke, jeg har en Samsung 51D8005 den har hverken buzzing og pixelfejl, mit gl. Samsung 50B850 plasma havde det heller ikke.
Af T_skaaning
kskruger skrev:
T_skaaning skrev:
Absolut ikke, jeg har en Samsung 51D8005 den har hverken buzzing og pixelfejl, mit gl. Samsung 50B850 plasma havde det heller ikke.
Jf. de tråde der kører her på flatpanels om fejl v psd51d7005 er vi 3 der alle har haft 2 eksemplarer hver af dette tv - med fejl alle gange, dvs på 6 tv. Vi er dog derfor også begyndt at tale om, hvorvidt 8005 måske er mere gennemtestet og fejlfri. Jeg kan høre, du har et fejlfrit tv. Har du nogen erfaring med, om 8005-eksemplarer generelt er ret fejlfri? kender du andre der har dette tv, som ikke har høj buzzing, pixelfejl, har oplevet skærm gå i sort, filteret skrallet af, lys-blink? Disse fejl gør sig gældende på mange 7005 modeller, og i og med 8005 har samme panel som 7005, tænkte vi, at der nok er lige så mange fejl på det tv, men det er muligt byggekvaliteten er bedre på deres absolutte topmodel.
Af kskruger
T_skaaning skrev:
kskruger skrev:
T_skaaning skrev: De lider så af buzzing og pixelfejl ::l
Jf. de tråde der kører her på flatpanels om fejl v psd51d7005 er vi 3 der alle har haft 2 eksemplarer hver af dette tv - med fejl alle gange, dvs på 6 tv. Vi er dog derfor også begyndt at tale om, hvorvidt 8005 måske er mere gennemtestet og fejlfri. Jeg kan høre, du har et fejlfrit tv. Har du nogen erfaring med, om 8005-eksemplarer generelt er ret fejlfri? kender du andre der har dette tv, som ikke har høj buzzing, pixelfejl, har oplevet skærm gå i sort, filteret skrallet af, lys-blink? Disse fejl gør sig gældende på mange 7005 modeller, og i og med 8005 har samme panel som 7005, tænkte vi, at der nok er lige så mange fejl på det tv, men det er muligt byggekvaliteten er bedre på deres absolutte topmodel.
Det kan også tænkes, at D8005 plasma måske er lavet i et andet land eller fabrik, hvor de har været mere heldige med kvaliteten. Jeg husker ikke, at ha hørt andre D8005 plasma ejer, at de har haft samme problemer som i beskriver.
Af JonesDK
Har heller ingen problemer med min plasma PS51D8005. hverken buzzing eller pixelfejl. Fjernsynet siger absolut ingenting, heller ikke hvis jeg står helt over ved det :)