Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Filipe
Hej alle.

Først og fremmest tak til alle ansvarlige, og brugere der er på Flatoanels.dk.
Det er virkelig en fed hjælp, til alle "os" nye som hverken forstår det ene eller andet ved "TV-fagsprog".

Jeg er blevet meget klogere på denne interessante verden. TAK!

Til mit spørgsmål, fandt jeg forleden dag et site, som tilbød forsikring til sit TV.

Det var en forsikring til 999,- kr. i periode på 5 år, som dækker ALLE skader (Ja, selv hvis den lille bumper ind i det)

Jeg har netop erhvervet mig et nyt 51" Plasma, og mente selv at dette var en god idé at anskaffe sig.

Jeg kan dog uheldigvis ikke finde dette site igen.

Er der nogle der kender det, eller noget lignende som de kan anbefale?

Er der andre der har erfaringer med disse forsikringer?

På forhånd mange tak.

Mvh
Filipe
Af DavidHimself
Det lyder næsten som securator: http://www.securator.dk :) rimelige priser må man sige!
Dækning mv. har jeg ikke erfaring med, men kan på den anden side ikke huske at det nogensinde har været problemer med netop dem, og deres vurdering rundt omkring er meget lovende!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Tjek lige om ikke dit eget forsikringsselskab tilbyder noget lignende. Typisk så kan du tegne en forsikring der dækker ALT dit elektroniske udstyr på én gang. Det er muligt at det er opdelt i hhv. en elektronikforsikring, der dækker tekniske fejl, og en pludselig skade forsikring, som dækker hændelige uheld og børnefingre.