Log ind med sociale netværk
27 okt 2011, 15:48
Pyndk skrev:Der står skrevet mange steder at det er samme panel. Jeg kunne ikke se retention overhovedetJa, det er samme panel, men byggekvaliteten er jo ikke helt ens.. Så måske er 8005 bygget på sådan en måde, at buzzing ikke høres lige så meget? Hvem kan svare på om 8005 buzzer mindre end 7005?Nu er skærmen så sendt til mekaniker
så må vi se hved der sker..
08 nov 2011, 17:21
PYNDK, Hvad blev den endelige status?
Jeg har også købt et PS51D7005 fra proshop, og det buzzer også lidt mere, end hvad min smag bryder sig om..
Overvejer om jeg skal få fat i Samsung Prestige og få nyt panel i. Maestroelite havde dog en dårlig oplevelse og fortrød reparationen.. Hvad er din erfaringen? Bør jeg forsøge mig med reparation eller finde mig i den buzzing der nu engang er..?
Jeg har også købt et PS51D7005 fra proshop, og det buzzer også lidt mere, end hvad min smag bryder sig om..
08 nov 2011, 20:23
Ved det ikke endnu :S
Lad ikke Service Center Gruppen få din skærm, jeg har ikke fået den endnu. Men de har lavet den idag og de har skiftet panel så nu bliver det spændende at se :P
Jeg modtager den på torsdag så skal jeg nok skrive, hvad udfaldet bliver.
Lad ikke Service Center Gruppen få din skærm, jeg har ikke fået den endnu. Men de har lavet den idag og de har skiftet panel så nu bliver det spændende at se :P
MVH.
Peter Y N
Peter Y N
08 nov 2011, 21:06
Pyndk skrev:Ved det ikke endnu :SOk. Tak =).
10 nov 2011, 10:16
Jævnfør din tråd er det kun et måned siden, du købte skærmen. Hvis jeg var dig, vil jeg kontakte forhandleren og insistere på, at få byttet skærmen til en ny og gerne fra en anden produktionsmåned.
Din fortælling beviser blot, at der går "ged i den", når teknikkerne begynder at skrue i panelerne.
Pyndk skrev:Så har jeg modtaget mit fjernsyn igenSurt show!
Det buzzer stadig det samme og nu er der en blå stribe hele vejen ned gennem billedet![]()
Så indtil vidre køb ikke Samsung
Jævnfør din tråd er det kun et måned siden, du købte skærmen. Hvis jeg var dig, vil jeg kontakte forhandleren og insistere på, at få byttet skærmen til en ny og gerne fra en anden produktionsmåned.
Din fortælling beviser blot, at der går "ged i den", når teknikkerne begynder at skrue i panelerne.
10 nov 2011, 11:41
Verificerer de ikke at alt virker som de skal inden de sender retur til kunden? Argh...
Pyndk skrev:Så har jeg modtaget mit fjernsyn igenDet der undrer mig helt vildt her, er ikke engang at TV'et har problemer som sådan, men at de kan få sig selv til at sende det tilbage til dig i denne tilstand.
Det buzzer stadig det samme og nu er der en blå stribe hele vejen ned gennem billedet![]()
Så indtil vidre køb ikke Samsung
Verificerer de ikke at alt virker som de skal inden de sender retur til kunden? Argh...
10 nov 2011, 13:06
Se det troede jeg jo også... Men nu må jeg jo skrue bissen på og få dem til at lave det ordentligt :S Jeg er desværre først hjemme mandag igen, men har fået snakket med Samsung igen idag. De ville ikke gøre noget før jeg havde opdateret fjernsynet...
MVH.
Peter Y N
Peter Y N
10 nov 2011, 13:16
Jeg har tænkt lidt på at købe samsung ps51d535, i håb om at det er tæt på 7005's billedkvalitet men altså bare uden 3d og internet. Jeg har imidlertid læst på nogle svenske forummer, at den model også buzzer højt.. Så jeg tror også jeg går uden om samsung.. Overvejer at vælge sony i stedet. Om jeg så også vælger LED, skal jeg lige tænke over..
Pyndk skrev:Se det troede jeg jo også... Men nu må jeg jo skrue bissen på og få dem til at lave det ordentligt :S Jeg er desværre først hjemme mandag igen, men har fået snakket med Samsung igen idag. De ville ikke gøre noget før jeg havde opdateret fjernsynet...Mit fjernsyn skulle være blevet hentet i dag, men fragtfirmaet siger, de ikke har fået nogen booking fra proshop, så nu skal jeg have fat i proshop igen, og jeg er ikke hjemme i morgen eller resten af ugen, så de kan først hente det mandag..
Jeg har tænkt lidt på at købe samsung ps51d535, i håb om at det er tæt på 7005's billedkvalitet men altså bare uden 3d og internet. Jeg har imidlertid læst på nogle svenske forummer, at den model også buzzer højt.. Så jeg tror også jeg går uden om samsung.. Overvejer at vælge sony i stedet. Om jeg så også vælger LED, skal jeg lige tænke over..
10 nov 2011, 14:37
Det er det jeg håber lidt på.. Der er godt nok et par billedlige forskel.. Mindre konstrast, ikke ægte black filter, ikke 24p funktion.. Men spørgsmålet er hvor stor forkel der er. Det vigtigste er nærmest, at det ikke buzzer, hehe.
quele skrev:er D535 er D7005 uden 3D og internet(SmartTV)?Mener du om D535 er som D7005 bare uden 3d og internet?
Det er det jeg håber lidt på.. Der er godt nok et par billedlige forskel.. Mindre konstrast, ikke ægte black filter, ikke 24p funktion.. Men spørgsmålet er hvor stor forkel der er. Det vigtigste er nærmest, at det ikke buzzer, hehe.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto