Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af rkc
Problemet er ikke større end han ville vælge Samsung igen over andre skærme fra 2011. :p
Af Frillen
Jeg vil da give anmelderen ret i at tekniske problemer med et apparat ikke bør afskrække en, så længe der gøres en indsats for at rette dem, og som sådan bør de heller ikke trække ned på en anmeldelse!
Men så ophører min enighed også med cnet, jeg bryder mig ikke særligt meget om deres anmeldelser, da jeg synes de er utilstrækkelige og ofte farvede - Der er simpelthen for lidt seriøsitet over dem efter min mening!
Af Nero
Han sier selv at VT30 har overall bedre bildekvalitet.. og i long term testing så blir samsung lysere men Panasonic blir mørkere(Bedre).. allikevel så velger han samsungen.. det skjønner ikke jeg mye av :o
Af Sten
Det ser ud som om jf. denne tråd

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthre ... p=21128273

at Samsung er kommet med en firmware opdatering benævnt T-MST5DEUC-1018.1 som skulle eliminere de såkaldte "pops". Nogle brugere anfører derudover, at der er sket forbedringer mht. brightness, sort niveau mv. Andre oplever ingen ændringer.
Af Mysen
Cnet anmelderen foretrækker D7005 over VT30 fordi den er "næsten lige så god", og nu med brightness pops måske lidt ringere end "næsten lige så god". Til gengæld får man 9" mere til samme pris, og det er disse ekstra tommer, der vurderes fra.

Det han mener er, at hvis man KUN har råd til en 50" VT30, men har plads til mere, så skal man i stedet snuppe D7005. Min holdning er, er man sagtens kan gå endnu flere modelnumre ned, hvis man har plads til 60" men færre penge. Selv om billedkvalitet er vigtig, så giver det altså rigtig meget, at det er stort.
Af PhDream
I Danmark hedder opdateringen 1025/1026. Den har jeg og den har for forringet sortniveau betragteligt. Pops er heller ikke 100% elimineret Der er altså ingen løsning på problemet.

Og ja, jeg kender til AVS tråden. Har selv deltaget i den.