Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har et Samsung LE40D504L7W LCD TV. Det har fungeret fint indtil jeg i dag forsøgte at tilslutte en gammel DV afspiller (via scart-stikket). Nu kommer der med jævne mellemrum nogle logoer frem i øverste og nederste venstre hjørne mens jeg ser tv.
På logoerne står der LCD TV Seiries 5, Full HD 1080, Wide Color Enhancer, Connect Share, HDMI x 2, CI+ og DVB. Det ligner jo sådan noget som forhandlerne gerne vil have på skærmen mens det står til salg i butikken, men jeg vil selvsagt ikke kave det på skærmen når jeg ser tv. Det kommer frem ca. hvert minut og bliver på i 10-20 sekunder.
Hvordan får jeg det væk?
Af Rommel
Det er fordi tv'et er sat som "I butik/Demo"

Du skal ind i tv'ets menu, og finde frem til funktionen hvor man kan bestemme om tv'et skal være "Hjemme", eller "I Butik/Demo". Hvor du skal vælge "hjemme".
Af ReddaJoppe
Har du nogen idé om hvor jeg finder den indstilling henne? Kan ikke se den i nogen af menuerne.
Af Rommel
Tryk på "Source", og vælg tilstanden "TV".
Tryk på "Menu" > "System" > "Plug & Play(første opsætning", og tryk enter. Så skulle du gerne kunne vælge "Hjemmebrug" eller så kommer du til at lave en ny opsætning.

http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-h ... ab=support

Se den danske Brugervejledning, på side 120, for mere information.
Af ReddaJoppe
Tak, har fundet det. Det førte så bare til at jeg skulle indstille alle kanalerne igen.