Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Listen over optagede programmer indeholder i de fleste tilfælde forkert information om hvad der er optaget. Det gør det jo lidt svært at vælge den rette optagelse !:(
Samsung support kender fejlen, men vil ikke rette den. Min 5 år gamle HD optager havde ingen problemer med titlerne på de optagne udsendelser, så må Samsung da også kunne få det til at virke - eller hva' ?

Er det alle Samsung TV der har denne graverende fejl - eller er det blot mit TV? Kan ikke finde indlæg i dette forum om emnet.
Olegna skrev:Er det alle Samsung TV der har denne graverende fejl - eller er det blot mit TV? Kan ikke finde indlæg i dette forum om emnet.
Min Samsung boks kan godt finde ud af at navngive udsendelserne korrekt. Min gamle Sony optager gjorde det konsekvent forkert, fordi den hentede titlen når optagelsen startede, istedet for at vente til 5 minutter inde i optagelsen.
Af Olegna
Tak for info.
Det der undrer mig er at jeg ikke kan finde andre brugere/indlæg med/om dette problem. Er det kun den model jeg har, som er ramt af denne tåbelige fejl?
Man føler sig lidt magtesløs når Samsung bare er helt ligeglad med problemet vel vidende at det kan løses.
Er man man mon i sin gode ret til at få TV'et byttet til en model som ikke har fejlen?
Af Peter Schrøder
Olegna skrev:Tak for info.
Det der undrer mig er at jeg ikke kan finde andre brugere/indlæg med/om dette problem. Er det kun den model jeg har, som er ramt af denne tåbelige fejl?
Man føler sig lidt magtesløs når Samsung bare er helt ligeglad med problemet vel vidende at det kan løses.
Er man man mon i sin gode ret til at få TV'et byttet til en model som ikke har fejlen?
Du optager vel fra programguiden, ikke? Du kan evt. sætte "tiden inden" optagelsen lidt ned (hvis muligt) og se, om det gør en forskel
Af Olegna
Det ser ikke ud til at man selv kan bestemme optagetiden(?).
Men der kom en SW-opgradering for 2 dage siden og nu ser det ud til, at man næsten har fået styr på titlerne. Kun 1 ud af 5 optagelser havde forkert titel (nemlig titlen på udsendelsen lige før). Tidligere var det måske kun 1-2 ud af 5 der var rigtige.