Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af T_skaaning
Kskruger, du købte jo dit eksemplar hos wupti, hvor der ikke fulgte 3D-briller med.

Jeg kan forstå, at der er flere, der har kontaktet samsung og fået et klart "nej" på, om der følger 3d briller med til psxxd8005 som standard..

Men kan det virkelig være rigtigt, at det er et lotteri, om man får briller med i pakken? Det er jo ikke butikken, der putter dem ned i pakken.. det er blot visse produktioner, netop direkte fra samsung, hvor de (og angiveligvis også en fancy alu-fjernbetjening, IKKE touch.) medfølger..

Måske man skulle sende en type, af denne besked til samsung, og spørge om det er rigtigt, at det er kun er nogle, der får bingo, eller om de ikke burde sende et par briller til dem, der ikke har fået et eksemplar hvor de fulgte med..

Hvis de nægter det, er det jo lige før man burde inddrage forbrugerrådet.
Af kskruger
T_skaaning skrev:Kskruger, du købte jo dit eksemplar hos wupti, hvor der ikke fulgte 3D-briller med.

Jeg kan forstå, at der er flere, der har kontaktet samsung og fået et klart "nej" på, om der følger 3d briller med til psxxd8005 som standard..

Men kan det virkelig være rigtigt, at det er et lotteri, om man får briller med i pakken? Det er jo ikke butikken, der putter dem ned i pakken.. det er blot visse produktioner, netop direkte fra samsung, hvor de (og angiveligvis også en fancy alu-fjernbetjening, IKKE touch.) medfølger..

Måske man skulle sende en type, af denne besked til samsung, og spørge om det er rigtigt, at det er kun er nogle, der får bingo, eller om de ikke burde sende et par briller til dem, der ikke har fået et eksemplar hvor de fulgte med..

Hvis de nægter det, er det jo lige før man burde inddrage forbrugerrådet.
Ja man kan vist godt kalde det et lotteri. Efter mit køb, har jeg været i kontakt med Samsung, Wupti og elgiganten. Samsung og Wupti, benægter at der ikke følger noget med, elgiganten - ham jeg snakkede med, var lidt usikker på, om der fulgte noget med, så hellere ikke der noget sikker svar.
Af quele
det fjernbetjening og brillerne tror jeg har noget at gøre fra hvornår på året tv'et er fra.

som de siger hos Cnet
"As we mentioned above Samsung no longer offers free 3D glasses with this TV. Retailers may offer promotions at their discretion, but since Samsung doesn't pack the glasses in with the TV, you'll have to check with the retailer first.

Read more: http://reviews.cnet.com/flat-panel-tvs/ ... z1cRZRoGys
ang Peelingen siger har Cnet os langtids testet modellen.
Neither of the Samsungs I've aged have shown any sign of the peeling issue reported on some other Web sites. Samsung has said it will repair any peeling TV.
Read more: http://news.cnet.com/8301-17938_105-200 ... ssues-yet/
udtagelse fra Samsung
"Samsung has become aware that the mylar screen filter on a small number of its 2011 Plasma TVs are starting to peel. The mylar filter is a protective coating on the screen and does not affect the performance of the TV. Customers that are experiencing this issue should call 1-800-SAMSUNG. We would be happy to repair the TV at no cost to the customer. Samsung is committed to delivering quality products; we will investigate all consumer inquiries and resolve the matter to our customers' satisfaction."
Read more: http://www.twitlonger.com/show/cdp2po
Af DinGo
Hmm, som jeg kan forstå det, så er det da noget nyt at folk er så heldige, at der er briller plus ny fjernbetjening med tv'et, så det passer vel ikke det de skriver... eller er jeg helt gal på den??

Synes jeg læste under et andet topic, at en sælger fra hifiklubben har sagt at der medfølger briller med ps51d8005
Af quele
Ja, det var mig som snakkede med HifiKlubben, at der følger briller og den nye fjernbetjening med i deres D8005 :)
Af Sangizer
Til LED versionen af D8005 følger der den nye touch (Galaxy Tab 5") fjernbetjening plus den nye fjernbetjening i noget alu-lignende design (så vidt jeg kunne forstå) samt 1 eller 2 par 3D briller med, for den var jeg nemlig tæt på at købe 55" versionen af. Til plasma versionen af D8005 (64") følger der IKKE touch fjernbetjening, og jeg ved ikke om det er den standard sorte fjernbetjening eller den nyere der følger med der.

Personligt endte jeg med at købe plasma PS59D7005 i 59" til 13k fremfor en af ovenstående til 18,5k. Med til den, var det den standard sorte fjernbetjening og ingen 3D briller, men 3D har så heller ikke været vigtigt for mig at få med.